להתחדש לקיץ – איך תבחרי תיק לכל צורך?

להתחדש לקיץ – איך תבחרי תיק לכל צורך?

לקראת הקיץ אוהבות נשים רבות לחדש את המלתחה ואת האביזרים השונים המשמשים אותן באופן שוטף מדי יום, כאשר התיק המלווה אותנו הוא אחד הפריטים המרכזיים והחשובים ביותר, כזה שחשוב מאוד שיהיה נוח, יתאים לנו וגם "ידבר אלינו" מבחינה אסתטית. כיצד מומלץ לבחור תיק חדש לקראת הקיץ? להלן כמה טיפים בסיסיים אך חשובים עבור כמה סוגים עיקריים של תיקים המשרתים אותנו באופן נרחב –

בחירת תיק צד לנשים

תיק הצד הוא התיק הצמוד המלווה אותנו בכל יום ובכל מקום אליו אנחנו הולכות, בעצם זהו אחד הפריטים הראשונים והעיקריים שאנחנו תמיד דואגות לקחת איתנו כשאנחנו יוצאות מהבית. לכן, חשוב מאוד שתיק הצד החדש שלך יהיה מספיק גדול ומרווח מצד אחד אך לא מסורבל או כבד מדי מצד שני, שהוא יהיה נח לנשיאה ובעיקר – שימצא חן בעינינו. זהו התיק היומיומי הנמצא בשימוש השוטף הנרחב ביותר, וחשוב שתאהבי גם את איך שהוא נראה.

בבחירת תיק צד כדאי לוודא כי לאותו תיק סגירה טובה, נוחה ויעילה, כזו שתאפשר לנו לפתוח ולסגור את התיק אינספור פעמים ביום בנוחות ובקלות, ותבטיח כי הדברים החשובים ביותר שלנו אינם בסכנת נפילה מהתיק.

נקודה נוספת שחשוב לתת עליה את הדעת היא הרצועה של תיק הצד – בחרי תיק עם רצועה רחבה מספיק על מנת שלא תפעיל לחץ מרוכז מדי על הכתף ותשאיר אותך עם אותם חריצים בעור בכל פעם שאת סוחבת קצת משקל בתיק לאורך זמן…

בחירת תיק גב לנשים

עבור נשים רבות תיק גב מהווה פתרון נוח ומסודר יותר מתיק צד, בעוד רבות אחרות אוהבות להחזיק גם תיק גב וגם תיק צד, מפני שכל אחד מהם עשוי להתאים יותר בסיטואציות שונות. תיק גב מאפשר לך לשחרר לגמרי את הידיים לדברים אחרים, ולשאת בצורה נוחה ומסודרת את מה שאת צריכה איתך, כולל יותר מהחפצים הקטנים והיומיומיים שאנחנו בדרך כלל לוקחות כשיוצאות מן הבית.

בעת בחירת תיק גב לנשים מומלץ לבחור תיק שצורתו החיצונית מתאימה לך, ולחפצים שאת חושבת שתיקחי בדרך כלל בתיק זה. מתוך מגוון רחב ביותר של תיקי גב בצורות ועיצובים שונים ניתן למצוא כאלו מרובעים או עגולים, מבד או מעור, תיקים המותאמים גם לנשיאת מחשב נייד (מיד נגיע לכך) ועוד. מבחינת החומר ממנו עשוי התיק, מומלץ לנסות קודם תיקי בד מסוגים שונים. בד מסוג נעים, חזק, עמיד וטוב מהווה פתרון טוב יותר עבור תיק או פריטי לבוש מאשר עור, מבחינות רבות. אם את מצליחה למצוא תיק מבד שאת אוהבת, עדיף.

בחירת תיק למחשב צד

צורך נוסף אשר הפך נפוץ ומוכר ביותר כיום הוא נשיאת המחשב הנייד, ולצורך כך ניתן להתאבזר הן בתיק ייעודי לשם כך והן בתיקי גב או צד המיועדים לשאת גם לפטופ.

במידה ומשתמשים בלפטופ מדי יום וחשוב לך במיוחד לשמור עליו מכל משמר, עדיף לבחון את האפשרות של תיק ייעודי לנשיאת מחשב נייד, או לבחור בתיק גב המיועד לכך (ופעמים רבות מכיל תא מיוחד לצורך זה).

מחפשת תיק חדש לקיץ? היכנסי לאתר כיסים המציע קולקציית תיקים מעוצבים לכל זמן ולכל מקום כולל תיקי עור לנשים, תיקי בד, תיקי גב, צד, אלכסון ועוד לרכישה אונליין באתר.

צילום: עמית אופק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*