להשיט יאכטות לא חייב להיות בגדר חלום – בואו להגשים את החלום

להשיט יאכטות לא חייב להיות בגדר חלום – בואו להגשים את החלום

אוהבים ים? תמיד רציתם לדעת כיצד משיטים יאכטה? חושבים לעבוד בתחום בעתיד?
ההמלצה שלנו היא חד משמעית, צאו לקורס סקיפרים או משיטי יאכטות. המשיכו בקריאה ותוכלו לקבל פרטים נוספים על אחד הקורסים המעניינים והמהנים ביותר. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

מה זה קורס סקיפרים?

לפני שאתם נרשמים לקורס סקיפרים או משיטי יאכטות מקצועי, עליכם קודם לעבור בדיקות בריאותיות כלליות וכמו כן בדיקות של שמיעה וראייה. לאחר שעברתם בהצלחה את כל הבדיקות, עליכם גם לעבור ארבעה מבחנים עיוניים ומבחן אחד מעשי. בנוסף על כל אלה, יש גם לעבור קורס עזרה ראשונה וכמו כן להחזיק בתעודת מגיש עזרה ראשונה שצריכה להיות בתוקף כמובן. קורס סקיפרים כולל לימוד של חומר שאינו פשוט בכלל ועל כן מומלץ לבחור בית ספר לשייט שיש בו מורים מעולים, שגם יעזרו לכם לעבור בהצלחה את כל המבחנים.

קורס סקיפרים – האם מדובר על קורס לעשירים בלבד?

ממש לא. כל אחד יכול להרשות לעצמו להשתתף בקורס. בשנים האחרונות, קמו יותר ויותר בתי ספר שמלמדים את הקורס והדבר יצר תחרות והוביל לכך שמחירי הקורס ירדו משמעותית. אגב, אתם גם לא חייבים להיות בעלי יאכטה משלכם ואתם בהחלט יכולים להשכיר יאכטה וכמו כן להיות חברים בבית ספר לשייט שמתקיימות בו פעילויות שייט.

איך תבחרו בית ספר לשייט?

בדקו את שיטת הלימוד, מי מלמד את הקורס וכמה שנות ניסיון יש לו, כמה תלמידים תהיו בכיתה ובכלל בדקו את הסילבוס הכולל את תכני הקורס וכמו כן בדקו גם את היקף השעות והכי חשוב עשו גם השוואת מחירים (ניתן לעשות אותה באמצעות אתרי האינטרנט המציעים רישום לקורס וכמו כן ניתן להתקשר ישירות לבתי הספר לשייט ולשאול לגבי העלויות). אל תשכחו לבקש גם הפלגת ניסיון, כך תוכלו לפגוש מקרוב את הצוות וכמו כן לבחון את האווירה הכללית וגם את היחס לתלמידים.

רישיון סקיפר בישראל

קחו בחשבון שיש מספר דרגות הסמכה לסקיפר. בישראל, כל סקיפר צריך להיות בעל הכשרה מקצועית וכמו כן להחזיק ברישיון משיט 30 שיינתן לו מטעם משרד התחבורה. רישיון משיט 30 הוא רישיון המתיר לכם הפלגה של עד 12 מייל מהחוף וזאת לצורך השטת כל כלי שיט עד לאורך 24 מטר. ישנו גם רישיון משיט 60 הניתן לאחר שנה מהוצאת רישיון משיט 30. רישיון זה מתיר הפלגה בשייט בינלאומי (כלומר, כאשר יש חצייה של מים טריטוריאליים ממדינה אחת לאחרת).

שורה תחתונה

עכשיו אחרי שיש לכם את כל הפרטים על קורס סקיפרים או קורס משיטי יאכטות, תוכלו להירשם לקורס, לעבור אותו בהצלחה ולהשיט ספינת דיג קטנה או יאכטה בים הפתוח ולהנות עם המשפחה והחברים.
תהנו ותשמרו על עצמכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*