להפוך את החלום למקצוע – במיוחד עכשיו

להפוך את החלום למקצוע – במיוחד עכשיו

משבר הקורונה שינה את העולם, ואת חיי כל אחד ואחד מאיתנו. עם זאת, חלק מהאנשים גילו גם את ההזדמנויות החדשות הנלוות לשינויים במקום העבודה, לשהות בבית ועם בני המשפחה שכמעט ולא ראינו בין העבודה, החוגים והחיים העמוסים שלפני הסגר. אחת מההזדמנויות החדשות שנקרתה לרבים היא האפשרות לגלות דרכים חדשות לבצע את העבודה שלנו מהבית בזום, מהמרפסת תחת כיפת השמיים או בישיבה על כיסא נוח בחצר האחורית. אחרים גילו את המטבח ואת האהבה לבישול, והפכו זאת להכנסה צדדית. במאמר זה תגלו איך אפשר להפוך את התחביבים למקצוע, ואת השינויים הללו למקפצה לקריירה הבאה.

עוברים לעבוד מהבית על פרויקטים עצמאיים

מי שהיה עובד בין 17:00-9:00 כל יום במשרד במקצועות כמו: תכנות, עיצוב גרפי, שיווק מקוון וניהול רשתות חברתיות גילה עובדה מעניינת. כשמביאים את המחשב הנייד הביתה אפשר להמשיך לעבוד, ואפילו לעיתים להספיק מעט יותר כשעובדים אך ורק בשעות שבהן הראש פנוי ואנחנו ערניים. חלק גילו שהם מסוגלים לקבל פרויקטים עצמאיים בתחום העיסוק שלהם מכל העולם באמצעות אתרי פרילנסרים, ואחרים התחילו ללמוד שפת תכנות חדשה והתחילו ליישם אותה. האפשרות ללמוד כל מקצוע כמעט מסרטונים ברשת אפשרה לעשות הסבה מקצועית בתוך ימים אחדים, ולא מעט אנשים ניצלו את החל"ת כדי להתמקצע יותר במקצוע שלהם באמצעות שיעורים מקוונים ולהפוך לאטרקטיביים יותר במקום העבודה.

המטבח הפך למעוז היצירתיות

יתרון נוסף של התקופה הזו הוא היכולת להפוך את המטבח למעוז של יצירתיות ותעוזה. המתכונים הקשים באמת כמו עוגות שדורשות סבלנות רבה או מנות שמבושלות במשך שעות ומוגשות בצורה מעוצבת על הצלחת, הפכו רבים לשפים מקצועיים. מי שבאמת אוהב את המקצוע יכול אפילו לבחור קורס קונדיטוריה למתחילים וללמוד איך לאפות קינוחים עם קרין גורן, לעצב קינוחי ויטרינה בסיוע שיעור מקונדיטורים מובילים, ולהתחיל לגלות את הקונדיטור שהסתתר בכם כל השנים האלה. אחרי התקופה הקשה כל אחד יכול לפתוח קונדיטוריה משלו, ולהפתיע את כל הרחוב במאפים עם ניחוח נפלא מעשה ידיו.

היכן אפשר ללמוד את כל הדברים הללו?

האתר המושלם בתקופה הזו, שכולל אינספור קורסים אונליין הוא אתר Online Courses שמאגד במקום אחד עשרות קורסים מקצועיים שונים לפי קטגוריות ותחומים מגוונים. אפשר למצוא בו קורסי בישול וקונדיטוריה, קורסי אנגלית, קורסי תכנות והייטק, קורסי שיווק ומכירות והשמיים הם הגבול. כל אחד מהקורסים מועבר בצורה וירטואלית, על ידי מומחים בתחומם. במהלך הקורס ניתן לבשל מול המסך, לכתוב קוד ולהתחיל להתאמן ולעבוד באופן מידי בתחום החדש שלמדתם. כל זאת בקצב האישי שלכם, כאשר אתם יכולים לראות שוב ושוב חלקים שלא הובנו בצפייה ראשונית. דווקא עכשיו זה הזמן להפוך את החלום שלכם למקצוע, ולממש את הפוטנציאל שלכם באמצעות הדרכה מתאימה. בקרו באתר ומצאו את התחום האהוב עליכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*