להיטים חמים: 10 סדרות חדשות כובשות את המסך בקיץ הקרוב

להיטים חמים: 10 סדרות חדשות כובשות את המסך בקיץ הקרוב

אם יש לנו שימוש רחב בטלפון החכם שתקף על כולנו זה כמובן הצפייה בסדרות ועדיף כמובן שאלו יהיו סדרות חדשות וחמות שגורמות לנו לצחוק ולהתרגש בגדול. הרבה מאוד סדרות חדשות הולכות להפנט אותנו בקיץ בקרוב ועכשיו אתם יכולים ליהנות משירות סדרות בסלקום טיוי כדי שהקיץ הקרוב יהיה חם ולוהט לא רק מבחינת הטמפרטורה בחוץ.

משחקי הכס

הסדרה שכבר כבשה כל פינה בעולם מגיעה בעונה חדשה היישר לטלפון החכם שלכם. יש הרבה מאוד סדרות מצליחות, אבל משחקי הכס זה סיפור הצלחה בפני עצמו ובהחלט ניתן להגיד שרוב הצופים פשוט מכורים. הצילום, המשחק, השחקנים, הדרמה וכל מה שאנחנו צריכים נמצא בסדרה אחת מצליחה ואיכותית.

בית השקרים

עוד סדרה שכבר יודעת מהי הצלחה כבירה חוזרת לעונה חדשה עם כל השחיתויות ועוד הרבה מאוד שקרים שקצת מפחידה אותנו המחשבה שזה העולם שבו אנו חיים. לצד סדרות חדשות שמגיעות הקיץ תוכלו למצוא גם סדרות ישנות שכבר כבשו את המסך בעונות חדשות- בית השקרים זו אחת הסדרות הנצפות ביותר בעולם.

הדרך

הסדרה שמביאה אליכם את כל מה שחם בארצות הברית מבחינת האמונה מגיעה למסך שלכם. ידוע כי בארצות הברית יש גוון רחב של כתות ואמונות אשר משתלבות יחדיו, בסדרה 'הדרך' תקבלו הצצה לסיפורים שייגעו בכם ויראו לכם איך נראה עולם טרם עידן הטכנולוגיה והקדמה.

המירוץ למיליון

זוגות שרצים אחרי כסף זו תופעה מוכרת, זוגות שרצים בכל העולם אחרי מיליון שקלים- זה רק במירוץ למיליון. התכנית שכבשה את כל הישראלים מגיעה בקיץ גם היא לעונה חדשה ואם אתם חובבי סדרות מושבעים אתם תיצמדו למסך גם כאשר הזוגות יתרוצצו בכל מקום בעולם.

שורשים

יש הרבה מאוד סדרות שמצליחות לגעת בנו, לעיתים גם להרגיז אותנו ושורשים בוודאי היא אחת מהן. הסדרה חוזרת עוקצנית יותר אבל גזענית פחות וזה בהחלט שווה הצצה.

שעת שיא

הסרט הכי טוב של שנות ה-2,000 חוזר בתור סדרה הרבה יותר מצחיקה שמביאה אליכם את השחורים של ארצות הברית והמלוכסנים של המזרח הרחוק בשיתוף פעולה משעשע. סדרות בסלקום טיוי זה מעולה, שעת שיא בתור סדרה זה כבר ללקק את האצבעות.

כתום זה השחור החדש

עוד סדרה מצוינת שחוזרת בעונה חדשה היא הסדרה שמספרת לכם את הסיפורים של הכלא לנשים שלא יספרו לכם בשום מקום אחר. סדרות טובות יש המון, סדרות שנשארות איתנו לנצח זה כבר סיפור אחר וזו בהחלט אחת מהסדרות האלו.

אנריל

אם אתם חובבי סדרות שמראות לנו מחזות קסומים ודברים בלתי אפשריים, אנריל זה בדיוק הסדרה עבורכם. גם היא תהיה על המסך הקטן שלכם בקיץ הקרוב.

האונילים האמתיים

סיטקום המשפחות הפך בשנים האחרונות אחרי משפחה מודרנית לסיפור הצלחה. סדרות רבות מבוססות על משפחות הזויות ומצחיקות והאוינילים האמיתיים בהחלט עונים להגדרה הזו.

הראנץ'

אשטון קוצ'ר בעוד סדרה מצחיקה וקורעת מגיע למסך הקטן שלכם וכאשר אנחנו אומרים סדרות אנחנו מתכוונים לשחקנים המובילים וקוצ'ר הוא בוודאי אחד מהגדולים ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*