להיות פעיל בכל גיל

להיות פעיל בכל גיל

אדם יוצא לגמלאות שמח וטוב לב. הנה מעתה יוכל למלא את זמנו כרצונו. איש לא יחייב אותו להגיע בזמן לעבודה, להימשך אחר מרוץ החיים ולהימדד בכל רגע ביכולת התפוקה שלו. אדרבא, מעתה בוחר הוא את המסגרות בהן יפעל ולא מעט מרגישים צורך להשיב לחברה מעט מיכולותיהם ולהתנדב בפעילות למען הקהילה. האפשרויות מגוונות אך על "סיירת סבא-בא" איש לא מוותר.

בשבוע שעבר ביום רביעי לא ניתן היה לפספס את המתנדבים המדהימים והזוהרים של סיירת "סבא-בא", בפעילות החודשית שלהם בעיר. הסיירת, יוזמה של מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות הגב' סימונה מורלי, מבקשת לחבר את אוכלוסיית האזרחים הוותיקים באשדוד לעשייה משמעותית למען הקהילה, ובתוך כך להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר בכלל ושל האזרחים הוותיקים בפרט.

לא חלף זמן רב מיום שעלתה היוזמה, ולתפקיד רכזת הסיירת שובצה גב' ורד בלו ברדה אשר במרץ רב גייסה מתנדבים רבים שהביעו רצון לתרום מזמנם וממרצם ובחרו לעשות זאת ברשות. קבוצה ייחודית ראשונה התגבשה בתקופה קצרה ולאחר הכשרה יצאו כבר למשימות אבטחה ברחבי העיר.

את יום הפעילות מתחילים מתנדבי הסיירת בתדרוך קבוע בתחנת המשטרה, אותו מעבירה רס"ר שלומית אברהם – השוטרת הקהילתית המלווה את מתנדבי הסיירת במהלך השנה.

פעילות זו מתקיימת כל חודש, בסמוך לימי חלוקת קצבאות הזקנה של הביטוח הלאומי, במהלכה פוקדים המתנדבים את סניפי הבנקים וסניפי הדואר ומלווים את האוכלוסייה הוותיקה בתהליך משיכת כספי הקצבאות. "אני מרגיש לא רק שאני נותן ביטחון אלא גם מקבל בחזרה", סיפר אחד המתנדבים.

הסיירת הינה חיזוק מובהק לאמרה "להיות פעיל בכל גיל" ולכן תוכלו למצוא בה אזרחים וותיקים שרק יצאו לגמלאות ואף כאלה שכבר גמלאים זמן רב. "זה המקום לברך ולהודות לכל  העוסקים במלאכה ולאחל המשך עשייה פורה" אומרים ברשות העירונית למאבק באלימות ובהתמכרויות וקוראים לכל המעוניינים לבוא ולהצטרף אל סיירת סבא-בא המובחרת.

להצטרפות: שי, רכז סיירת הורים עירוני – 054-3220939.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*