לגלות את איי יוון בהפלגה מה מחכה לכם בשייט חלומי לאיים

לגלות את איי יוון בהפלגה מה מחכה לכם בשייט חלומי לאיים

חופים יפהפיים העוטפים בשלווה מכל הכיוונים, הכחול האינסופי של הים, טברנות תוססות ותחושה משכרת של חופש. איי יוון מהווים יעד אטרקטיבי מאוד לחופשה, מרחוק ניתן כבר לראות את הבתים המסוידים לבן ואת הרחובות המרוצפים בצבעוניות ססגונית, ספורט ימי שמוסיף אקשן להרפתקה, אוצרות ארכיאולוגיים, מועדונים אופנתיים, בתי קפה ציוריים וקניות באווירה אותנטית.

הדרך המרגשת ביותר להגיע לאיי יוון היא באמצעות הפלגות נופש ליוון. כך תוכלו להתענג גם על הדרך ולא רק על היעד עצמו. האונייה עצמה היא מלון מפנק להפליא עם בריכות, מועדון כושר, מופעי בידור, חדרים נעימים וארוחות כשרות מושקעות. השייט מבטיח שהמעבר בין האיים יהיה חוויה בלתי נשכחת.
מי הם איי יוון הכלולים בהפלגות שיוצאות מנמל חיפה וחוזרות אליו ומה מחכה לכם בכל אי? הנה סקירה קצרה שתעשה לכם חשק לשוט לכוכבים של האי האגאי.

רודוס – חוויות באי השמש
רודוס לא מפסיקה להפתיע ולרגש בכל ביקור מחדש. תוכלו לצאת ממסע מרתק אחורה במנהרת הזמן: העיר העתיקה מוקפת חומות ותחשוף בפניכם כמה מאתרי התיירות המובילים של איי יוון, ביניהם אסור לפספס את האקרופוליס, גבעה מבוצרת עם מקדשים רבים ומונומנטים מרשימים. כדאי לראות גם את מקדש אפולו, הטירה של רודוס ואת ארמון ראשי המסדר. רודוס מפרגנת לנופשים מחיי לילה קצביים דרך מסעדות המגישות את המיטב של המטבח היווני ועד חופים קסומים. 

איוס – אי הפרחים
האי האיוס המכונה גם אי הפרחים מציג אווירה של פעם. מעוטר בטחנות רוח, כולל כמה מהחופים המופלאים באיים כאשר הפופולרי ביניהם הוא ללא ספק Mylopotas בו תוכלו לטעום גם מחיי הלילה המשובחים של איוס. מי שחיפש להתנסות באקסטרים, ימצא את מבוקשו בחוף בדמות סירות בננה, גלשני רוח וסקי מים. באיוס מגוון אתרי תיירות מרתקים, ביניהם הקבר של הומרוס, גדול משורריה של יוון, אמפיתיאטרון עשוי שיש וישנו מוזיאון ארכיאולוגי המציג שרידים שנמצאו באי.

לסבוס – אי ירוק בים
השילוב המיוחד בין טבע פראי לים פתוח מעניק לאי לסבוס אופי ייחודי שכובש את הלב. זהו האי השלישי בגודלו ביוון ובו עיירות ציוריות המציעות הפתעות לנופשים. כמו למשל, מרחצאות של מים חמים בעיירה וואסילקה ומוזיאון לייצור אוזו ב"מולדת האוזו" הרי הוא הכפר פאלומרי. בלסבוס מוזיאון ארכיאולוגי, מפרצונים מסתוריים וצמחייה עשירה לרבות עצי אורן שמקנים לו חזות מרשימה במיוחד.

אגיוס ניקולאוס – פנינה בכרתים
עיר שוקקת באי הנפלא כרתים שהיא פשוט התגלמות החיים הטובים. תוכלו להתמסר לבריזה בנמל, לשבת לסעודה טובה במרינה התוססת, להתמסר לבטן גב בחופים המטופחים. השווקים התוססים מציעים תוצרת מקומית אותנטית ויש גם מוזיאון ארכיאולוגי מרתק. בין הסמטאות הציוריות של העיר תגלו פאבים שמחים ומועדונים טרנדיים החוגגים במסיבות עד השעות הקטנות של הלילה.

אל תחמיצו את איי יוון. תוכלו למצוא קרוזים ליוון עם ארוחות כשרות ישירות נמל חיפה לאיים היפים ביותר של יוון.

הכתבה באדיבות חברת מנו ספנות בע"מ המציעה מבחר הפלגות נופש מישראל.

room

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*