לגזור ולשמור: כל חגי הקניות בשנת 2020

לגזור ולשמור: כל חגי הקניות בשנת 2020

ממש עתה מתחילה לה שנה חדשה ועל כן לצד איחולי שנה אזרחית טובה, גם מוטב להיערך כראוי לקראת השנה החדשה ולהתעדכן לגבי התאריכים החשובים שהיא מכילה, כי כל שנה אזרחית מביאה עמה חגים שמוטב להכיר, ולמרות שהם לא נוגעים ליהדות, הרי שהם כן נוגעים להרגלי הקניות שלנו. מכאן שאם גם אתם נוהגים לרכוש באופן מקוון, מוטב שתעשו זאת כהלכה – בתאריכים שבהם הכול יותר זול ושמציעים מבצעים והטבות שחבל לפספס. אז מתי חל יום הרווקים הסיני ומתי חל סייבר מאנדי? להלן מידע מפורט:

  • יום פריים של אמזון – 15.7

מדובר ביום (בפועל אורך כשלושה ימים) של מבצעים לחברי מועדון פריים מבית אמזון, אך לעיתים גם מי שאינו חבר מועדון זוכה ליהנות משלל מבצעים אטרקטיביים. פה חשוב לדעת שמי שכבר נרשם כמנוי פריים ונהנה מההטבה, במשך כשנתיים לא יוכל לנצלה בשנית.

  • דיוואלי – 27.10

דיוואלי הנו חג הודי חשוב ביותר שמציע מגוון מבצעים, בעיקר לקראת ערב החג. מכאן ששווה לבחון היכן ואלו מבצעים חלים ופשוט לנצלם.

  • יום הרווקים הסיני – 11.11

יום הרווקים הסיני החל כחג הקניות הפופולארי ביותר בסין, אך אט אט הפך לאחד מימי הקניות הגדולים בעולם. עבור יום זה מומלץ להכיר מגוון אתרים סינים שמעניקים מבצעים שווים, אך גם אתרים גדולים חוגגים את היום ואף מייעדים עבורו מגוון קופונים. כך למשל ב11.11 ניתן לערוך קניות באמצעות איביי ולהרוויח רבות.

  • בלאק פריידי – 29.11

אם נבחר בכינוי הישראלי, הרי ש"יום שישי השחור" מיוחס ליום השישי הרביעי של חודש נובמבר והוא זה שנותן את יריית הפתיחה של עונת הקניות – בין חג ההודיה לחג המולד. מדובר ביום הצרכנות של ארה"ב, אך הוא הפך להיות יום של קניות ומבצעים בכל העולם. מדובר ב24 שעות של טירוף קניות, בהן שלל מותגים מעניקים מבצעים. בחג זה בעיקר מוטב לרכוש מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרים לבית ולגינה, מוצרי ביגוד והנעלה, צעצועים ותכשיטים.

  • סייבר מאנדי – 2.12

חג זה החל כגרסה משנית של בלאק פריידיי, בו הושם דגש על מוצרי בידור ואלקטרוניקה. עם זאת, ככול שהזמן חלף סייבר מאנדי הפך לעוד יום של מבצעים שווים.

  • ראש השנה הסיני – 5.12

העולם כולו תלוי בייצור הסיני ועל כן כיוון שראש השנה הסיני ידוע כחג מאוד גדול שבו כולם יוצאים לחופשה של 3 שבועות, אין זה מפתיע שההשפעה הינה עולמית – מדובר ביום של מבצעים משמעותיים בכל העולם (לעיתים מוצעים בו 90% הנחה). עם זאת, אנשים צרכים להיות סבלניים (בעקבות החופשה הארוכה) ועל כן אם מבקשים לעקוף את הבעיה מומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם!

מה נחוץ ומה סובל דיחוי

עתה לאחר שחשים יותר מאורגנים לקראת הקניות הגדולות והקטנות של השנה החדשה, נותר רק לבחון מה נחוץ, מה רצוי ואף איזה מוצר מאפשר לחכות לקראת המבצע הבא – חג שמח וכלכלי לכולנו.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*