לגוף ולנופש: כך תצאו לחופשה מרגיעה ובטוחה באילת

לגוף ולנופש: כך תצאו לחופשה מרגיעה ובטוחה באילת

"שגרת הקורונה" מאלצת אותנו לחשוב על פתרונות יצירתיים לחיות לצידה ולא לוותר על הבילויים שאנחנו כל כך אוהבים. רשמו לפניכם את המדריך לשבירת השגרה החדשה באמצעות חופשה מפנקת בעיר השמש הנצחית של ישראל.

בשיתוף רשת מלונות פתאל

מלונות באילת

אולי לא שמתם לב, אבל העונה החמה כבר בפתח ואין זמן טוב יותר לצאת לנופש באילת מאשר עכשיו, למרות הכל. הצעד הראשון הוא לערוך מחקר קטן ולבדוק אילו מלונות פועלים כעת בעיר וכמובן לוודא כי המלונות נושאים את התו הסגול ועומדים בהנחיות משרד הבריאות, לצד כל הפינוקים שבחופשה.

העניין אמנם נשמע מאתגר, אבל הוא בהחלט אפשרי, במיוחד לאור העובדה שכולנו זקוקים כל כך לחידוש האנרגיה והאופטימיות.

תוך כדי הבירור אילו מלונות עומדים בתקנים, עליכם להחליט מהו סגנון הנופש שלכם בחופשה.
הכל תלוי בהרכב עימו אתם מגיעים ומהן החוויות החשובות לכם ולפרטנרים שלכם.

למשפחות עם ילדים כדאי להתמקד בסגנון נופש מסוג "הכל כלול", היות ובמלונות אלה קיימות פעילויות שונות, שלוש ארוחות ביום, מועדוני ילדים, בריכות והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לזוגות האוהבים, כדאי לנפוש במלונות אינטימיים יותר כמו למשל מלונות בוטיק או מלונות ספא. לרוב, מלונות אלה מתאימים לזוגות הודות לשקט, העיצוב האקסקלוסיבי, מספר החדרים המצומצם, הקולינריה העשירה, הספא המעוצב ועוד.

אם אתם מגיעים עם משפחה ללא ילדים קטנים, או שאתם מתארגנים לחופשה עם חברים, לרשותכם מגוון בתי מלון המשלבים קירבה למקומות מרכזיים, ארוחות בוקר וערב עשירות באירוח על בסיס חצי פנסיון, לובי בידורי, בריכות ועוד.

דילים לאילת

לאחר שהבנתם איזה סגנון נופש הכי מתאים לכם, תוכלו להתחיל לחפש את הדילים שיובילו אתכם לחופשה המיוחלת באילת.

באפשרותכם למצוא דילים מעולים לחופשה שתתקיים בעוד מספר שבועות, כך שתוכלו לתכנן את הזמן שלכם ולהתארגן בהתאם, בקצב שלכם.

אך אם אתם דווקא מעדיפים להוציא את הצד הספונטני שבכם, תוכלו לחפש דילים לאילת בדקה ה – 90 ולמצוא את עצמכם בחופשה מהיום למחר או אפילו מהיום להיום במחיר משתלם במיוחד.
במיוחד בימים אלה, יש יתרון גדול להזמנת חופשה ברגע האחרון וייתכן שאם עד עכשיו לא נהגתם להזמין חופשה בדקה 90 אולי עכשיו תהיה לכם הזדמנות נפלאה לחוות זאת ולהניח את מד הספונטניות שלכם על המחוג המהיר ביותר. אולי דווקא תתאהבו ברעיון.

טוסו על זה

כמו כן, תוכלו לסגור לעצמכם דיל משתלם במיוחד הכולל מלון וטיסות הלוך ושוב – בחבילה אחת.
כמובן שגם במהלך הטיסה תתבקשו לפעול בהתאם להנחיות החדשות ולעטות מסיכה, אך לא מדובר בטיסה ארוכה כך שהדבר בהחלט אפשרי. תזכרו שמיד אחר כך אתם מתפנקים בחופשה וזה שווה הכל.

לסיכום: גם בשגרת הקורונה, לאחר שתחליטו עם מי אתם טסים, מתי ובאיזו דרך, כל שתצטרכו לעשות זה לסגור את החופשה ולארוז המון אופטימיות ונחת במזוודה.

גלשו לקישור באתר פתאל להזמנת מלון באילת ולספונטניים הצעות דילים דקה 90 אילת.

תיהנו!

צילום: איה בן עזרי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*