לא שטו בונציה: הפסד למכבי בנות אשדוד במשחק הראשון באיטליה

לא שטו בונציה: הפסד למכבי בנות אשדוד במשחק הראשון באיטליה

ללא הכוכבת הגדולה, טיפאני ג'קסון, התארחה הערב( רביעי) מכבי "בן" אשדוד במשחק חוץ מול ראייר ונציה האיטלקית, למסגרת המשחק הראשון מתוך שניים במסגרת שמינית גמר היורוקאפ. הבחורות בצהוב-כחול קיוו לצאת מ"עיר המים" האיטלקית עם ניצחון שיעניק להם ביטחון רב לקראת הגומלין בארץ, אך נחלו הפסד מאכזב 58-52 בסיום.
הרבע הראשון של ההתמודדות היה דווקא בסימן צהוב של אשדוד. קטיה לויצקי שסיימה כטופ-סקוררית של בנות אשדוד הערב, סיימה את הרבע הראשון עם 8 נקודות, ואחרי רבע ראשון לוח התוצאות הראה על 16-13 לטובת האורחות מעיר הנמל הישראלית.

אך ברבע השני התהפכו היוצרות. האיטלקיות החלו בריצה של 12-0 בפחות מ3 דקות, הרבה בראשותה של פונטנטה, ועלו ליתרון דו ספרתי שנשמר עד לשניות האחרונות של הרבע, אז הגיעה שלשה של רוני בן נון שהייתה השלשה היחידה של אשדוד במחצית, אחרי 20 דקות 35-27 לונציה.
את הרבע השלישי האיטלקיות המשיכו במומנטום האדום. 5 דקות בתוך הרבע הפער כבר הגיע ל17 הפרש למארחות!
דקות טובות של השחקניות של עדן ענבר הורידו את אשדוד למינוס 11 לקראת הרבע האחרון.

10 הדקות האחרונות החזירו לחיים את השמחה על פניהם של האוהדים מישראל, שבשירת "אשדוד אולה אולה" לאורך רוב שלבי המשחק, הביכו את הקהל המועט של המארחים. 5 דקות לסיום הרבע אריקה ויילר עוד הורידה את ההפרש ל2 בלבד לטובת האיטלקיות.

אלא שאז היו אלה פונטנטה וקראנג'לו שהתעלו על עצמן והחזירו הפרש מבטיח לטובת קבוצתן. שלשה של ויילר האשדודית חמש שניות לסיום סיימה את ההתמודדות ב58-52 למארחת.

למרות ההפסד המינימלי, הסיפור בין שתי הקבוצות ממש לא גמור. בשבוע הבא ביום חמישי תארח אשדוד את משחק הגומלין, ואין ספק שעם דחיפה ועידוד מאסיבי מהקהל הביתי והתומך, בהחלט ניתן להפוך את היוצרות ולהביא את הבנות שלנו לעלייה לשלב הבא.

קלעו לאשדוד הערב: לויצקי 12 נקודות ו9 כדורים חוזרים, גרייבס 11 נקודות ו11 כדורים חוזרים, ויילר 9 נקודות ו6 איבודים, אבדי 8 נקודות ו8 כדורים חוזרים, בן בון 7, דורון 5 ו1מ11 מהשדה. שותפו ולא קלעו: נעמה שפיר וטיה פרסלי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*