לא רק לקיץ – פתרונות הצללה עבור כל עונות השנה

לא רק לקיץ – פתרונות הצללה עבור כל עונות השנה

פתרונות הצללה למיניהם נתפסים אצלנו אסוציאטיבית כאלמנט המיועד בעיקרו עבור הקיץ והעונה החמה של השנה. בפועל, רבים בישראל מתקינים כיום במרפסות, בחצרות ובגינות הבית פתרונות הצללה מתקדמים אשר מיועדים לא רק להגנה מפני השמש בעיצומו של הקיץ, אלא גם להגנה מפני גשם, רוחות ומשקעים נוספים שונים בתקופת החורף.

בשיתוף סקיירופ – פתרונות הצללה בהתאמה אישית

אחד מסוגי פתרונות ההצללה הנפוצים והפופולאריים ביותר בישראל בשנים האחרונות הן פרגולות האלומיניום. בעוד בעבר ניתן היה למצוא בתחום זה בעיקר פרגולות מעץ, מגמה זו השתנתה מזמן וכיום רבים מעדיפים עבור מרפסת הדירה או חצר הבית פרגולת אלומיניום חדשה כפתרון הצללה אפקטיבי, רב עונתי וארוך טווח. מה הופך את פרגולות האלומיניום לפתרון הצללה מבוקש כל כך בישראל כיום וכיצד פתרון זה מספק הגנה מקיפה לכל אורך השנה?

פרגולה עמידה וחזקה המיועדת לעמוד בפני איתני הטבע – פרגולת אלומיניום

חלק מהסיבות לפופולאריות הרבה של פרגולות אלומיניום בישראל בשנים האחרונות הן גם אותן סיבות המסבירות כיצד פתרון הצללה זה מספק הגנה מקיפה לאורך השנה, גם בשיאו של החורף ולא רק באמצע הקיץ. הסיבות הללו הן העמידות הגבוהה כל כך של סוג זה של פרגולות, עמידות המאפשרת להן להתמודד בצורה טובה עם פגעי מזג אויר מסוגים שונים, ולא רק עם שמש יוקדת (כמו פתרונות הצללה סטנדרטיים ומיושנים יותר).

עמידותן הרבה של פרגולות מאלומיניום נובעת בראש ובראשונה מתכונות החומר עצמו – אלומיניום הוא סוג של מתכת, אשר תכונותיה השונות הופכות אותה לחומר גלם מושלם עבור פרגולות בפרט ופתרונות הצללה בכלל. מדובר במתכת קלת משקל יחסית, חזקה ועמידה, אשר אינה מחלידה גם כתוצאה ממגע מתמשך עם מים ולחות מצטברת. כך, פרגולות אלומיניום עומדות גם בפני הגשמים והסופות החזקות ביותר ואינן נדרשות לתחזוקה שנתית שוטפת, כמו במקרה של קונסטרוקציות מעץ (פרגולות עץ דורשות תחזוקה שנתית שוטפת בדמות שיוף כולל, צביעה מחדש באמצעות שמן מיוחד וכו').

בישראל, כמו במקומות רבים נוספים בעולם, הבינו כי התכונות הטבעיות של האלומיניום הופכות אותו לחומר גלם אולטימטיבי עבור מבנים וקונסטרוקציות שאמורות לעמוד בחוץ, לספק הגנה ולהחזיק מעמד לאורך זמן. לכן הפכו פרגולות אלומיניום מסוגים שונים לפתרון ההצללה של המאה העשרים ואחד, אשר נפוץ ומבוקש ביותר בארץ ובעולם גם יחד.

עבור החורף הישראלי, ניתן למצוא בקטגוריה של פרגולות אלומיניום גם פתרונות ייעודיים המאפשרים הגנה מקיפה ונרחבת גם מפני גשמים ורוחות, דוגמת סגירת חורף (סגירה של זכוכיות המתלבשות על פרגולת האלומיניום והופכות אותה למעשה לסוג של חדר לכל דבר ועניין, בו ניתן להשתמש גם באמצע גשמי החורף).

אפשרויות שכאלו, בצירוף התכונות הטבעיות של האלומיניום כחומר גלם והיתרונות המאפיינים אותו, הופכים אותו לפתרון הצללה המתאים לכל השנה, ולא רק לעונה החמה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*