לא עוזב את העיר

לא עוזב את העיר

כל מי שחשב, והיו הרבה כאלו שג׳קי בן זקן יכנס מסיבת עיתונאים ויודיע: ״אני שם את המפתחות, לוקח אחריות והולך הביתה״ יכול להמשיך ולפנטזש, ג׳קי פה כדי להישאר. בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו פרסם ג׳קי את הידיעה הבאה: אם יש יום בו אין לי מחשבה לעזוב את מ.ס. אשדוד, זה היום. אנחנו נבנה את עצמנו מחדש ונחזור טובים יותר וחזקים יותר.

יש שאומרים שזו ירידה לצורך עליה ויש האומרים שזו ירידה לצורך קבורה, ג׳קי ינסה להציל את כבודו בעליה מהירה חזרה לליגת העל ועבודה מאסיבית על ייצור קהל, כזה שלא ידע את יוסף, צעיר ורענן ושם יצטרך להשקיע לא מעט משאבים ובמיוחד יחס אוהד ואווירת שיתוף.

קל זה לא הולך להיות, על עוגת אוהדי הכדורגל שגם כך דעכה והצטמצמה עם השנים יתמודדו ככל הנראה 3 מועדונים, האחת בלאומית ו-2 קבוצות אוהדים ככל הנראה בליגה ג׳ וזאת במידה שיספיקו להקים עד המועד את 2 המועדונים מה שככל הנראה כן יקרה.

להפועל ועירוני מובטחות כמויות אוהדים סבירות, מהסיבה הפשוטה שהאוהדים מושקעים בקבוצה ומחזיקים בה מניות. סביר להניח שאם תהיינה הצלחות הכמות תגבר, במ.ס יצטרכו לעשות חישוב מסלול מחדש ולהבין שככה אי אפשר להמשיך, את הקהל שאפשר היה להביא בשקל יעלה עכשיו 3 שקלים… המימון מהעירייה יפחת משמעותית וג׳קי בן זקן יצטרך להכניס את היד לכיס ולהפעיל את חושיו העסקיים כדי לדעת איך לשווק ולבנות מחדש את המותג מ.ס אשדוד שאיבד את מניותיו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*