לא מוכנים לליגה: הפסד 3-1 למ.ס אשדוד בגביע הטוטו

לא מוכנים לליגה: הפסד 3-1 למ.ס אשדוד בגביע הטוטו

לאחר מספר משחקי אימון בארץ ומחנה שנחשב עבור אנשי מ.ס אשדוד למוצלח בסלובניה, קיימה הערב (ראשון) הקבוצה את משחקה הרשמי הראשון בכדורגל הישראלי, כשאירחה באצטדיון בראשון לציון את ביתר ירושלים, שמצידה חזרה לאחר הדחה כואבת באירופה.

בסיום של משחק די אנמי עבורם, הפסידו חניכיו של יוסי מזרחי 3-1 לאלו של שרון מימר, כשבתום המחצית הראשונה התוצאה הייתה שקולה.

לאחר דקות של שליטה של האורחים מהבירה, הגיע גם השכר. בדקה ה25 ז'אורזיניו החל במהלך מחצי המגרש, העביר כדור לחן עזרא ששלך את אנתוני וארן, אקס מועדון ספורט אשדוד, למפגש של אחד על אחד מול השוער המחליף ירדן קרישטול, והחלוץ היהודי- צרפתי לא התבלבל וקבע 1-0 לצהובים.

דווקא לאחר הזדמנויות קורצות נוספות של ביתר, אשדוד חזרו עם שער שיויון. בדקה ה42 כדור ארוך ניצל טעות מביכה במרכז ההגנה של הירושלמים, וקרלו ברוצ'יץ' המגן הימני הוכשל ע"י אבישי כהן. חאתם אלחמיד הבלם לקח את הבעיטה מאחד-עשר המטרים וקבע 1-1 לאחר תום 45 הדקות הראשונות.

במחצית השנייה המאמנים ניצלו את כל מכסת החילופים שלהם, בו  הראתה ביתר ירושלים את העוצמה שיש לה גם על ספסל המחליפים.

יוסי בניון שעלה כמחליף ניצל מסירה מדוייקת של וארן כדי לקבוע בשער יפיפה את ה2-1 של ביתר בדקה ה-54.

ביתר המשיכה לשלוט, ושמונה דקות לסיום בעיטה לא חזקה במיוחד של וארן מצאה את קרישטול לא מוכן, ומשם הכדור כבר חדר עמוק לרשת ובכך נקבעה תוצאת ההתמודדות, 3-1 לביתר ירושלים.

המסקנה הבולטת במיוחד הערב, היא שהקבוצה של יוסי מזרחי ממש לא מוכנה למשחקי הליגה שיחלה בעוד 21 יום. חסרונו של יואב ג'רפי השוער שהצטיין אשתקד מורגש. קרישטול הראה היום שאין ממש על מי לסמוך בין הקורות כשג'רפי לא שם, וגם רביעיית הברזילאים החדש של מ.ס ביינתים לא ממש מציגה כדורגל בקצב הסמבה.

בשבוע הבא תצא אשדוד למשחק חוץ מול אשקלון, במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, שאגב יתקיים גם הוא במגרש בראשון לציון. עד המשחק מול השכנה הדרומית שספגה 3-0 מהפועל באר שבע אמש, גדי קינדה צפוי לחזור, ואשדוד שכזכור הגיעה בעונה שעברה עד לחצי גמר המפעל, תקווה ללקוט נקודות ראשונות.

יוסי מזרחי אמר בתום המשחק הערב "הפסדים הם חלק מההכנה לליגה. ניסינו שיטות שלא כל כך צלחו. אני מאמין שעד שתתחיל העונה בליגת העל נראה פה קבוצה הרבה יותר מסודרת".

הרכב הקבוצה: קרישטול, בן זקן, אלחמיד, ברדע ( דן ביטון 46), פבריסיו סילבה, ברוצ'יץ'( אביב סולומון 82), מונד (בקל 72), פראייבה ( יעקובוביץ' 65), בהייה, מאוריסיו ודין דוד ( חן עזריאל 46).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*