לא מוותרים על החופים

לא מוותרים על החופים

בשישי האחרון האדומים  ששלטו בחוף לידו היו מתנדבי סיירת ההורים העירונית, והאדום הוא למעשה

צבע חולצות הסיירת , של סיירת ההורים באשדוד של הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות בראשות הגב' סימונה מורלי  ובשיתוף "עיר ללא אלימות".

למרות הקיץ החם והדביק שעובר עלינו לא ויתרו המתנדבים המדהימים של סיירת ההורים העירונית ויצאו לחוף ,הפעם  פעלו המתנדבים בחוף "לידו". גם בחוף זה פועל המיזם העירוני לתעסוקת הנוער  "חופיקס" ומתנדבי הסיירת אף פרגנו לפרויקט העירוני המקסים  ולבני הנוער שעבדו במקום.

השנה , כמו בשנה שעברה את הפעילות הוביל רכז הסיירות העירוני מר שי נקש ולמעט הקיטים עם חומרי ההסברה והצ'ופרים שחולקו ע"י הסיירת בנושאים שתיית אלכוהול בקרב בני הנוער ,שימוש בחומרים פסיכו אקטיביים וטיפים איך לעבור את הקיץ בשלום? חולקו גם  מאות  שלוקים צוננים על ידי מתנדבי הסיירת  לבני הנוער, לצעירים ולמשפחות  המבלים שבילו בחוף והיו צמאים לכך.

זו השנה השישית בה הסיירת מובילה ומקיימת את האירוע הזה ,כששיתוף פעולה זה הינו יוזמה של רכז הסיירת שי נקש יחד עם  הגב' סימונה מורלי ,ושיתוף פעולה עם מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים הגב' אילנית אלימלך , ומנהל אגף החופים מר אריה תורג'מן וזאת למען מטרת העל- הגברת תחושת הביטחון של באי החוף ובנוסף הגברת המודעות בנושאים של  כניסה לים תחת השפעת אלכוהול , ונהיגה תחת השפעת אלכוהול בתום הבילוי בחוף.

את הסיירת תוכלו להמשיך ולפגוש במהלך הקיץ לא רק בפארקים אלא במסיבות באירועים העירוניים ובפעילויות רבות  כגון עיר הנוער ,בחופים חלון לים התיכון ועוד.

זה המקום להודות לשותפים בקיום הפעילות, וכמובן למתנדבי הסיירת המדהימים הפועלים לטובת בני הנוער והעיר במהלך כל השנה ואף לאחל להם מזל טוב לרגל חגיגות השנה התשיעית לפעילותם בעיר.

בברכת קיץ בטוח=קיץ שמח!

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי רכז סיירת הורים  054-3220939

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*