לא בעיניים עצומות – כך תבחרו את המזרן הנכון עבורכם

לא בעיניים עצומות – כך תבחרו את המזרן הנכון עבורכם

הנה הגיע לו סוף היום, אחרי מספר שעות לא מבוטל בעבודה, הסעות של הילדים ושלל התרוצצויות כאלה ואחרות…
הרגע הנכסף שבו אתם אחרי מקלחת, לובשים את הפיג'מה ונכנסים מתחת לשמיכה, הרגע הזה שהוא יקר מפז.
ועכשיו כל מבוקשנו הוא להצליח לישון כמה שעות ברציפות ללא הפרעות…
אבל אז מגיעים נדודי השינה, ההתהפכויות מצד לצד, התחושה הזו שלא נעים לנו בשום פוזיציה שבה אנו שוכבים… אז מה עושים?

לפעמים הבעיה טמונה במזרן שלכם, יכול להיות שהזמן כבר נתן את אותותיו והמזרן שלכם ספג זיעה, אבק ולכלוך במשך השנים, עד כדי כך שזהו כבר לא אותו המזרן שבחרתם כשבדקתם אותו בחנות לפני עשור.
לפעמים התחדשות במזרן חדש יכולה להיות כל ההבדל – ולשנות את איכות החיים שלכם בכמה וכמה דרגות.
אז אם אתם מרגישים הזדהות עם מה שכתבנו, כנראה שהגיע הזמן להתחדש! אבל גם פה… חשוב לעשות את הבחירה הזו כמו שצריך ולבוא אליה מוכנים עם המידע הדרוש – ובשביל זה אנחנו פה.

בעבר מרבית המזרנים היו מורכבים מאותו החומר, מה שיצר בעייתיות בוויסות רמת הרכות של המזרן, ופעמים רבות בזמן השכיבה על המזרן היה נוצר מן שקע בצורת ערסל, מה שהיווה בעיה בתמיכה בחלקי הגוף ובעיקר בגב.
כיום מדובר בתחום מתקדם מאוד, ולכן תוכלו לראות כי ברוב המזרנים בשוק יש חלוקה לפי שכבות שונות מחומרים שונים המצויים באותו המזרן, מה שמעיד על תמיכה חזקה וטובה שלא גורעת מרמת הנוחות והרכות של המזרן.

דוגמה טובה לכך ניתן למצוא במזרנים של חברת "קינג קויל" (מבית "עמינח"):

  1. מזרן ארומטיק – הבחירה של כמה מבתי המלון היוקרתיים בארץ ובעולם, בארץ תוכלו למצוא את המזרון ביערות הכרמל, מבין מלונות היוקרה של רשת "ישרוטל"! קינג קויל מלווה את יערות הכרמל מזה מספר שנים.
    מדובר במזרן האולטימטיבי בעל עיצוב חדשני, מזרן שאין צורך להפוך אותו מצד לצד בכדי לאוורר אותו, מכיוון שהוא מפותח בשיטת ONE SIDE SYSTEM.
    הוא בעל מערכת קפיצים משוכללת (קפיצי "פיזיקל") המעניקה תמיכה אנכית ואופקית לכל נקודה בגוף!
    המזרן מעניק תמיכה נכונה ומדויקת לכל חלקי הגוף, תודות למערכת חיזוקים הממוקמת השליש המרכזי של המזרן (המקום בו מתרכז רוב משקל הגוף שלנו).
    המזרן עשוי ממספר שכבות: שכבת ויסקו (אלסטית ורכה במיוחד), שכבת פוליאוריתן ושכבת כותנה טבעית משובחת.
    אז אם אתם רוצים להרגיש כאילו אתם באחוזת יערות הכרמל – המזרון של יערות הכרמל יכול להיות שלכם!
  2. מזרן אנדלס – מזרן בעל ליבה קפיצית עם 7 אזורי נוחות שונים, מעולה במניעת שקעים ותופעת "הערסל", מהווה כתמיכה מעולה לגב ולעמוד השדרה.
    לאורך המזרן נמצאת מסגרת פלדה והוא מגיע עם 4 ידיות בד קלות ונוחות לנשיאה והזזה ממקום למקום, בנוסף הוא מורכב ממספר שכבות – שכבה הבנויה ממערכת Oatlast לאיזון הטמפרטורה, שכבת העשויה מחומר פולימר ויסקו (שכבת ג'ל אלסטי המעניקה נוחות ורכות) ושכבת פוליאריתן העשויה מבד תלת מימדי לאוורור המזרן בצורה מושלמת.
  3. מזרן טרה פלוס – גם כאן מדובר במזרן המתהדר בטכנולוגית "ONE SIDE SYSTEM" (כמו מזרון יערות הכרמל), עשוי ממערכת קפיצי פיזיקל ובעל מספר שכבות נוחות במיוחד, עשוי מ-100% לטקס (רכות מקסימלית), שכבת סיבי קוקוס ואקרילן טרומבונד וכמובן, שכבת נוחות חיצונית ומרכז בריאותי פלוס.

אז לאחר שפירטתנו לכם על 3 סוגי מזרנים מובילים בשוק, נמליץ לכם לגשת לאחד מסניפי "קינג קויל" הרבים הפזורים ברחבי הארץ ולהתנסות בעצמכם (מומלץ לשכב על המזרן בתנוחת השינה המועדפת עליכם לפחות 3-4 דקות כדי לתת לו מספיק זמן להתחמם ולקבל את צורת הגוף שלכם).
אז תזכרו – שזה לא חלום רחוק להפוך את השינה שלכם לרציפה ונעימה במשך לילה שלם!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*