לאילו מטרות משמש אוהל קונסטרוקציה?

לאילו מטרות משמש אוהל קונסטרוקציה?

אוהלי הקונסטרוקציה הם הפתרון האולטימטיבי והפרקטי לחיפוי, קירור והצללת שטחים. בשל היתרונות הרבים שלהם הם משמשים חלק נכבד מעסקים ומקומות ציבוריים. המאמר יפרט לאילו מטרות הם משמשים.

מהו אוהל הקונסטרוקציה?

אוהל קונסטרוקציה הוא מבנה חזק וגדול הנבנה בתנאי שטח שונים באופן זמני. השלד שלו עשוי ממתכת חזקה או אלומיניום והוא קל להקמה. בנוסף, הוא משרת מטרות שונות לאורך זמן למרות שמקימים אותו באופן זמני. ניתן לקשט אותו ולהפוך אותו לחגיגי כך שיתאים מבחינה עיצובית לקונספט באירועים שונים ולהשאיר את הכניסה אליו פתוחה, סגורה חלקית או הרמטית.

היתרונות של האוהל?

אוהלי קונסטרוקציה יעילים לצרכים ולמטרות רבות בשל העמידות שלהם לתנאי מזג אוויר קשים. הם עמידים לרוחות עד 120 קמ"ש, לקרינת השמש, לגשמים עזים ולשטחים מדרוניים קשים. ניתן להרכיב ולפרק אותם בצורה יעילה, מהירה ופשוטה ולחפות אותם בזכוכית, p.v.c, ברזנט ועוד. בתוכם ניתן להרכיב מערכת חשמל ומיזוג אוויר, למרות שבקיץ ניתן להוריד את התקרה שלהם ולקבל אוויר מבחוץ. גמישות ההקמה שלהם גורמת לגופים רבים בתעשייה לעשות בהם שימוש במחירים זולים, מתאימים לכל כיס ומשתלמים.

לאלו מטרות הם משמשים?

תחומי התעשייה העושים באוהלים אלו שימוש הם רבים. תחום התרבות והפנאי משתמש בהם לצורך אירועי ספורט בהם צריכים לספק פתרונות הצללה לקהל או בנקודות זינוק. גני אירועים משתמשים בהם לקירוי חיצוני עבור קבלת פנים. ניתן למתוח אוהל נמתח על עמודים חגיגי המתאים בעיקר לחתונות ולאירועים אחרים. מטבחים משתמשים בהם לבישול חיצוני לפי הצורך, כמו גם מסעדות המאפשרות ישיבה חיצונית ללקוחות גם בחורף. גם סדנאות המעניקות טיפולים שונים עושים בהם שימוש לאירועים קבוצתיים בטבע. בנוסף, הם משרתים מטרות אחסון בתעשייה, בענף הבריאות ובצבא. למשל, מבחינת לוגיסטיקה זהו מקום מצוין לסידור סחורות בעיקר בחברות וגופים בהם הצרכים משתנים מעונה לעונה.

כיצד לבחור באוהל המתאים?

בראש ובראשונה יש לבחור את האוהל המתאים על פי המטרה ועל פי הצורך שלכם. ישנם אוהלים חכמים שמיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ומעניקים פתרונות לבידוד המבנה, לתמיכה בקונסטרוקציה, בשלד ובחיפוי שלו כבסיס. בנוסף, ישנם אוהלים רגילים, נמתחים, אוהלי הצללה או קירוי לחורף ועוד. שנית, חשוב להתאים את סוג האוהל למקום בו מתכננים להקים אותו. ההתאמה מתבצעת גם על פי משך הזמן שהאוהל ישמש אתכם, חומר החיפוי שלו וכמובן העיצוב. כדי לבחור את האוהל הטוב ביותר עבור המטרות שלכם, מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית שתסייע לכם מהתכנון ועד לאחר הקמת האוהל. הם יציעו מהם חומרי הגלם האידאליים בשבילכם, מאיזה חומר לבחור את הקונסטרוקציה, הם יתאימו אותו לשטח ויבחנו את הצדדים הבטיחותיים והאסתטיים שיותאמו לצרכים שלכם באופן אישי. לסיכום, ישנה חשיבות רבה לכל המרכיבים אותם מנינו ובעיקר למטרה כאשר בוחרים באוהל קונסטרוקציה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*