כתיבת תוכן לקידום אתרים

כתיבת תוכן לקידום אתרים

מה לא עושים היום באמצעות אתרי אינטרנט – מזמינים פיצה לבית לפני שהסרט מתחיל, קונים ספרים במחירים זולים, שולחים הודעות דואר אלקטרוני ואפילו בודקים את מצב מזג האוויר במקום להוציא את הראש מהחלון. הגולש נחשף לאתרי אינטרנט רבים ביום, עובדה שמציבה בפני בעלי העסקים אתגר רציני, היות שהם צריכים להילחם ביתר שאת על המקומות הראשונים בגוגל. כדי להצליח לקדם את האתר בקידום אורגני, יש צורך להביא בחשבון כמה פרמטרים כמו עיצוב האתר, המנה שלו, וכמובן תוכן מותאם לקידומו.

כתיבת תוכן וקידום אתרים – כך תתאימו את התוכן לקידום אתרים

רשת האינטרנט מלאה בתכנים, חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. על כל פנים, כדי לנצל את התכנים לקידום אורגני בגוגל ולהגיע למקומות הראשונים, חשוב לכתוב את התכנים כראוי. אלה כמה מבין הנושאים שכדאי להכיר בהקשר של כתיבת תוכן וקידום אתרים:

  • לחקור את ביטויי המפתח – לפני שכותב התוכן ניגש לכתיבת מאמרים, המקדם מבצע חקר מילות מפתח. כלומר, אותן מילות חיפוש שבהן משתמש הגולש כדי למצוא את השירות המתאים לו. ביטויי מפתח מוטמעים בטקסט באופן טבעי.
  • לביטויים יש זנב – ביטויי זנב ארוך הם ביטויים שמרחיבים את ביטויי המפתח. לדוגמה, ביטוי כמו "מעבדת סלולר בצפון" מרחיב את הביטוי הנפוץ "מעבדת סלולר". ביטויים אלה חיוניים בעת קמפיינים והם מאפשרים לגוגל לזהות את הנושא של המאמר.
  • עושים סדר במאמר – מאמר קידום טוב יכלול פתיחה, גוף המאמר וסיום. כדי לאפשר קריאה נוחה ומהירה יותר לגולשים, חשוב לכלול כותרת ראשית וכותרות משנה מושכות, ענייניות ומעניינות. מקדמים שרוצים להפיק את המרב מהקידום כוללים את מילת המפתח בכותרת המשנה.
  • לא לשכוח את מילות החיבור – בעבר היו מקדמי אתרים שלא החשיבו את מילות המפתח. כך, ניתן היה לכתוב "מעבדת סלולר תל אביב" במקום "מעבדת סלולר בתל אביב". מאז זרמו מים רבים מנהר הקידום האורגני, והיום גוגל מבכרת מאמרים שעברו עריכה לשונית.
  • מאמר הפונה אל הגולשים – הסיכוי שהגולשים יקראו את המאמר יגבר אם הם ירגישו שהוא פונה אליהם. משום כך, כותבי תוכן רבים משתדלים לתת ערך מוסף לגולש דוגמת טיפים לעיצוב נכון של הבית או מדריך להכנת הילד לקראת כיתה א'.
  • מאמר מקורי וללא שגיאות – מכיוון שבשנים האחרונות גוגל העלתה את הרף בתחום כתיבת מאמרים לקידום אתרים והיא מתעדפת מאמרים איכותיים על פני אחרים, כותבי תוכן ומקדמי אתרים נדרשים לכתוב ללא שגיאות כתיב ולהקפיד על תוכן מקורי ובלתי מועתק. תוכן איכותי משדרג את האתר וגורם לגולשים להישאר בו זמן רב יותר.
  • מאמרים מקושרים – קישורים המושתלים בתוך המאמרים תורמים לקידומו. בניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותיים יכולים להעלות את האתר במיקום בגוגל, אך גם קישורים פנימיים לעמוד הבית או לעמוד רלוונטי לשירות יכולים לתרום במלאכת קידום אתר ובניווט קל פשוט והגיוני.

מבצעים אופטימיזציה לעמוד

כתיבת תוכן שיווקי וקידום אתרים כוללת בראש ובראשונה אופטימיזציה לעמוד, כלומר התאמתו לאתר האינטרנט. כאשר מבצעים אופטימיזציה יש צורך להביא בחשבון כמה פרמטרים דוגמת טייטל, תיאור מטא, כותרת ראשית מסוג H1, כותרות משנה H2 ועוד. מערכות לניהול תוכן דוגמת וורדפרס מציעות תוספים המסייעים בתהליך האופטימיזציה, הנפוץ שבהם הוא תוסף יוסט המספק מידע למקדמי האתרים ועוזר להם להתאים את המאמרים לאתר.

רוצים לבנות אתר אך לא יודעים מהיכן להתחיל? לקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב יש ידע וניסיון שיכולם לסייע לכם לקדם את העסק באמצעים דיגיטליים שונים. החברה מספקת מגוון רחב של שירותים לצורכי קידום הכוללים כתיבת תכנים, עיצוב אתרים, פרסום בפייסבוק, עריכת קמפיין פרסומי וכדומה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*