כרית הריון –  הפתרון המושלם לשינה בהריון

כרית הריון –  הפתרון המושלם לשינה בהריון

הרה? שיהיה המון מזל טוב והרבה הצלחה, את הולכת לקרוא על משהו שכל אישה בהריון רוצה וחולמת עליו, כרית הריון.

כרית הריון היא ממש מה שהיא נשמעת, כרית לשימוש בעת ההריון.

למה בכלל צריך כרית כזו את שואלת? אז ככה…

כמו שאת יודעת, במהלך ההריון הבטן גודלת, ההורמונים בגוף משתנים, מתחילות בצקות בחלקים שונים בגוף לא עלינו ועוד שינויים רבים ואחרים שמשפיעים על גופך.

השינויים הללו כמובן משפיעים עלייך, את עייפה הרבה יותר, רעבה הרבה יותר.

אבל מה לעשות כשאת ממש עייפה ורוצה לישון אבל לא מצליחה למצוא את התנוחה הנכונה? הבטן מפריעה, הבצקת בכף רגל לא נוחה, הירך שהתנפחה לא יושבת במקום טוב…

עכשיו בשביל למצוא את התנוחה הנכונה את יכולה לקחת 4-5 כריות שינה רגילות, להתחיל לסדר אותן בשביל למצוא בדיוק את התנוחה הנכונה שתתאים לך. כמובן שלא מדובר על הפתרון האידיאלי מכיוון שכל תזוזה קטנה יכולה להרוס את הסדר המושלם שיצרת בכריות ואז לכי תתחילי לסדר הכל שוב מהתחלה.

אבל יש פתרון אחר, הרבה יותר קל ונוח…כן ניחשת נכון, מדובר על כרית הריון.

בעזרת כרית הריון את תוכלי למצוא את התנוחה במהירות ובקלות, ממש ככה. כל זה בעזרת שימוש בכרית אחת בלבד, מבלי לבנות הרים של כריות ביחד.

במה תעזור לך כרית הריון

היתרון הישיר של כרית הריון הוא שתוכלי למצוא שינה ומנוחה במהירות, היתרונות העקיפים והאמיתיים של השימוש בה הוא מה שיקרה לגוף שלך כתוצאה מהשינה הטובה שתשיגי בעזרתה.

כפי שידוע השינה הינה הגורם הראשון או השני הכי חשוב בעת ההריון להתפתחות העובר, ביחד עם תזונה נכונה.

אישה בהריון אשר ישנה טוב, התפתחות העובר והסיכויים להריון טוב ומוצלח הרבה יותר גבוהים וטובים.

כך שכמובן מומלץ להשתמש באביזרים הטובים והמומלצים ביותר על מנת להשיג את המנוחה והשינה הכי טובים שאת יכולה בעת ההריון, כרית הריון היא הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות עבור השינה שלך בהריון.

באתר תינוקות מוכרים כרית הריון מומלצת ומעולה, כך שאת יכולה להיכנס לשם להזמין בקלות ולהנות ממנה עם שליחות מהירה בחינם שתגיע עד פתח ביתך או מקום העבודה.

כרית הריון בצורת U

כרית הריון יכולה להגיע במגוון צורות וגדלים שונים, אך המומלצת ביותר והמועדפת על ידי נשים רבות בישראל היא כרית הריון בצורת U.

יש לה מספר יתרונות מרכזיים שהם:

  • היא עוטפת את כל הגוף ונותנת תמיכה עבור האגן, הרגליים, הצוואר, הבטן והגב כולם יחדיו.
  • היא יכולה לשמש גם להנקה לאחר ההריון, ניתן בקלות לקפל אותה לצורה אשר תיתן תמיכה להנקה או האכלה מבקבוק. כך שהיא תשמש גם ככרית הנקה בנוסף.
  • היא חוסכת לך שימוש במספר כריות רגילות, תוכלי להשתמש בה לבד מבלי להזדקק להרבה כריות במיטה.
  • היא יכולה לשמש גם את שאר בני הבית, שמענו על הרבה מקרים בהם הבעל "מתאהב" בכרית ומוצא בה שימוש סתם לשבת בכיף מול הטלוויזיה, כך גם כמובן הילדים הקטנים אשר בבית שיכולים להשתמש בה בתור פוף.

בגלל כל הדברים הללו אנחנו ממליצים על שימוש בכרית הריון בעת ההריון, זה לא רק פינוק אלא צורך הכרחי שיפתור לך בעיות רבות ויעזור לך במהלך כל ההריון וגם אחריו.

בדרך כלל רוכשים את כרית ההריון החל מחודש 4 או 5 אבל כמובן שאין זמן ספציפי שבו זה יהיה הכי נכון, כל אחת בהתאם לתחושה ולנוחות שלה ואת יכולה בהחלט גם לרכוש אותה ממש בתחילת ההריון.

כפי שכתבנו כבר קודם, באתר תינוקות מוכרים כרית הריון מעולה ומומלצת, עם משלוח מהיר בחינם עד הבית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*