כריך באהבה: המיזם המנצח של הילדים המיוחדים

כריך באהבה: המיזם המנצח של הילדים המיוחדים

כן, גם זה קורה באשדוד. תכנית משותפת לארגון חסד ובית ספר מיוחד הניבה תוצאה מנצחת בה כל הצדדים מרוויחים. התלמידים לומדים לבצע משימות אחראיות, ארגון החסד ממלא את ייעודו כגומל חסדים והתושבים יוצאים נשכרים. הפעם, כריך באהבה לעובדי התפעול שדאגו שנעבור את החורף בשלום.

במינהל התפעול עמלו קשה על מנת שנצלח בשלום את המערכת החורפית האחרונה. העובדים נערכו לכך מבעוד מועד ובשעה שהגשמים העזים היכו בכל העיר בכמות גשם נדירה, הם היו בשטח – דאגו שהנקזים יהיו נקיים, שהדרכים תהיינה פנויות וככל שנדרשו הם נרתמו לכל משימה בהתאם לנסיבות. בבית ספר גוונים חשבו שאת המיזם כריך באהבה יש להקדיש לצוות העובדים, והבוקר הם הפתיעו כשדאגו להעניק להם סנדוויץ' מושקע באהבה גדולה.

על המיזם אחראים שני גורמים: בית הספר וארגון החסד של שמעון בן-שמעון. הארגון של בן-שמעון פועל כבר כמה שנים בעיר ואחראי על לא מעט מיזמי חסד. בין הפעולות שהוא מבצע, הוא יזם שיתוף פעולה עם בית ספר גוונים, בו מתרגלים התלמידים מגוון רחב של מיומנויות יומיומיות, ובתוך כך הוצע להם להכיר את רצף הפעולות להכנת כריכים – שמירה על היגיינה, שטיפה וחיתוך ירקות, חיתוך לחמניות, מריחת ממרחים שנים, עטיפת הכריכים ועוד.

"בשיתוף עם מר בן שמעון, התלמידים שלנו מכינים כריכים עבור תלמידים בחינוך הרגיל ודואגים להעביר אותם לבתי ספר בעיר. הם עושים זאת ברגישות ובאהבה גדולה והפעם הם החליטו להכין כריכים גם לציבור עובדי התפעול" אומרים בבית הספר ומציינים כי "מדובר במחווה ובהבעת תודה והערכה של תלמידי בית הספר לציבור העובדים אשר עשו עבודה נהדרת והתמודדו בצורה ראויה עם הגשמים והמערכת החורפית הקשה".

בית הספר מודה לראש מינהלת הרובעים ד'-ה' מר יהודה שמעוני, לצוות המפקחים סימון ממן, גבי דדון וסרגיי אהרונוב, למפקחי הקבלן ולעובדי הניקיון ברובעים ד'-ה' על שיתופי הפעולה ולגב' לינוי אבוטבול שהובילה את המיזם. "בזכות שיתופי פעולה אנחנו מצליחים ליזום ולבצע פרויקטים יפים" הם אומרים.

באגף החינוך מברכים על שיתופי הפעולה של בית הספר עם מר בן-שמעון ומשבחים את התלמידים על ההחלטה ועל הביצוע המרגש. "הבוקר יצאו התלמידים וחילקו את הכריכים שהכינו תוך שהם מאפשרים לעובדים לבחור איזה כריך הם רוצים" אומרים בחינוך ומציינים את ההתרגשות שעטפה את העובדים בשעה שהתלמידים הגיעו אליהם עם הכריכים הנפלאים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*