כרטיסי קולנוע 1+1

כרטיסי קולנוע 1+1

קונים כרטיס קולנוע, מקבלים כרטיס חינם, ונהנים ביחד מהסרט.

בשנים האחרונות אנחנו אומנם חווים סגירה של מעט בתי קולנוע עצמאיים, בתי קולנוע שפעלו ברחבי ערים וישובים שונים באופן בלעדי, אך מנגד אנחנו יכולים לראות פריחה של רשתות אשר מאכלסות מספר אולמות בתי קולנוע מסוגים שונים, הן אולמות גדולים והן אולמות קטנים, אשר מציעים לקהל הצופים אפשרות לצפות בכל הסרטים החדשים שעלו לאקרנים, בצורות שונות.

על מנת למשוך את קהל הצופים אל הקולנוע, משימה לא קלה בימים בהם תעשיית הטלוויזיה פורחת, וסרטים חדשים מגיעים במהרה באופן כזה או אחר אל הטלוויזיה והאינטרנט, מנסות אותן רשתות לפתות את הצופים בעזרת אמצעים שונים. בין אם זה אומר בתי קולנוע מרווחים, שירותי VIP, מתחמים גדולים שכוללים לא רק בתי קולנוע אלא גם מסעדות, בתי קפה, פאבים ומקומות בילוי נוספים וכן דרך הנחות בעלויות הכרטיסים באמצעות שימוש בכרטיסי אשראי שונים.

כרטיסי קולנוע 1+1 הפכו להיות אחד מהמקורות הבולטים ביותר כיום לרכישת כרטיסים בבתי קולנוע שונים. הרעיון הוא פשוט. כל מי שמבקש לרכוש כרטיס דרך האינטרנט, יכול לרכוש דרך חברת האשראי הטבה של 1+1, וכך כאשר הוא רוכש את הכרטיס לסרט באתר בית הקולנוע, הוא משלם רק על כרטיס אחד, בזמן שאת השני הוא מקבל בחינם.

צריך להדגיש, בשביל ליהנות מהטבה של כרטיסי קולנוע 1+1, יש להשתמש בכרטיס האשראי ולבצע בו רכישות בסכומים מסוימים. רק מי שביצע רכישות כאלה, יכול להיות זכאי להטבה כזו.

באילו בתי קולנוע ההטבה פועלת

אנחנו נציג כאן מספר בתי קולנוע בהם ההטבה פועלת, נספר עליהם בקצרה וכן נציג עלויות מקוריות של כרטיסי קולנוע בשביל שנוכל להבין מה עלות ההטבה.

סינמה סיטי – רשת סינמה סיטי של האחים אדרי, נחשבת לרשת הקולנוע הגדולה והחשובה בישראל. היא כוללת חמישה מתחמים עיקריים (גלילות, ירושלים, ראשון לציון, כפר סבא, נתניה), בכל אחד מהם יש מספר בתי קולנוע, כולל בתי קולנוע VIP, ומוצגים בהם כל הסרטים הכי חדשים שיש. עלות הכרטיסים מתחילה ב-40 שקל לסרט בבית קולנוע רגיל.

קולנוע לב – רשת קולנוע שפרושה באזור המרכז והשרון, כוללת שבעה בתי קולנוע. להבדיל מבתי קולנוע אחרים, קולנוע לב ידוע בכך שהוא מציג סרטי איכות. עלות כרטיס היא 58 שקל ומעלה.

הוט סינמה – רשת בתי קולנוע אשר על בסיס רשת בתי הקולנוע "מקס". היא פזורה בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום. מכילה מספר בתי קולנוע בגדלים שונים, שם מוצגים בעיקר סרטים חדשים וסרטי ילדים. עלות הכרטיס היא 40 שקל לסרט.

סינמטק תל אביב – נחשב למוסד קולנועי מהחשובים בישראל. כאן מוקרנים סרטי איכות, סרטים זרים, סרטי סטודנטים, סרטים ניסיוניים ועוד. המקום עורך תערוכות, כנסים ואירועי קולנוע שונים. עלות הכרטיס מתחילה ב-43 שקל.

חשוב לציין, הנחת קולנוע 1+1, חלה גם בסופי-שבוע וחגים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*