כצנלסון: ״אשדוד תחליף את תל אביב״…

כצנלסון: ״אשדוד תחליף את תל אביב״…

אחרי שהבטיחו לנו שאשדוד תהיה ״אמסטרדם״, וה״רביירה של המזרח התיכון״ אנחנחנו מצטמצמים לגבולות מדינת ישראל וחותמים על תל אביב, אז זהו שגם מתל אביב אנחנו רחוקים שנות אור. בראיון מקיף ל״כאן אשדוד״ הצהיר שמעון כמנלסון שאשדוד תחליף את תל אביב ותהיה לעיר המובילה בישראל.

הראיון שמסכם 3 שנות כהונה כסגנו החדש של ראש העיר לא הגיע בעקבות סיכום עשייה משמעותית במיוחד אלא בעיקר בעקבות החלפתו בוועדת בניין העיר שעוררה סערה בהמשך לשלילת הסמכויות בחפ״א ועוד כמה תקריות. כצנלסון ניצל את ההזדמנות וזרק לחלל עוד כמה כותרות מפוצצות כמו זו שיקומו 3 בריכות עירוניות בלי תאריך, בלי מיקום מדוייק ובהסתמך על הזמן שלוקח לעירייה להקים קאנטרי בואו לא נמהר לרכוש בגדי ים ומשקפות.

אבל לא לכותרות האלו התכנסנו כאן היום, אלא לכותרת הראשית שנבלעה בין שלל ההבטחות וההדמיות… ״אשדוד תחליף את תל אביב״ זו הכותרת שתפסה אותי יותר מכל והפתיעה אותי איך אדם שנמצא כל כך הרבה שנים במערכת הפוליטית ובעולמות העסקים יכול לצאת בכזאת כותרת בלי למצמץ ובלי להבין את הפערים העצומים בין אשדוד לתל אביב הרבה לפני שנכנסנו לפיתוח, תשתיות ו… בריכות. רק לסבר את האוזן של מר כצנלסון בת״א פועלות כבר היום 12 בריכות… והכוונה ל״בריכות בריכות״. באשדוד יש כרגע 2 בחצי כח ו-2 נבחרי ציבור עומדים על טרקטור עם שלט… בקרוב. (להבטחה מלפני 2 עשורים).

מתוך עמוד הפייסבוק של חנוך דרך הרליך, חבר מועצת העיר

אשדוד לעולם תהיה תל אביב בראש ובראשונה מהסיבה הפשוטה שהיא לא צריכה להיות תל אביב. תל אביב יש אחת וטוב שכך. קצב ההתקדמות של העיר ת״א בכל נושא גדול פי 20 מהקצב של אשדוד, והיא 40 צעדים קדימה מהעיר אשדוד אז על איזו נוסחה מסתמך סגן ראש העיר שהוא טוען שאשדוד תעקוף את תל אביב? כנראה נוסחת ״הבחירות מתקרבות ואפשר להגיד הכל״ כמו שכבר אמר לפני הבחירות שתקום בריכה בכל רובע, או שלא יישב עם לסרי ועוד הבטחות אליהם התרגלנו, לא רק ממנו.

תל אביב נכללת בין 10 הערים הכי תוססות בעולם מר כצנלסון, לא סתם דבק בה הסלוגן ״עיר בלי הפסקה״ זאת מהסיבה הפשוטה שהיא לא מפסיקה לפעול, לא בלילה ולא בשבת, ואת זה בוא נסכים… אי אפשר לומר על אשדוד.

את אשדוד אנחנו אוהבים כמו שהיא, רק להתאים אותה לשנת 2021 מבחינת חיי לילה, פעילות ומקומות עבודה בשכר הולם, בריכות במקום לחפש קומבינות של שוברי גלים, תסיימו את הקאנטרי, תחיו את הקניונים ותפתחו מתחמי בילוי, שחררו כמה פניות שמאלה על ציר הרצל ותקדמו את פארק ההיי-טק. תכוונו לכיוון ראשון לציון עם סופרלנד, מתחמי קולנוע, 3 מתחמי קאנטרי ופעילות תרבותית עניפה, בוא נתחיל בראשון לציון.

רוצה לדבר על תיירות? על היחס בבתי המלון ודירות ה-RBNB שעומד על מאות מול בודדים? על המועדונים? מסעדות? ברים? מוזיאונים? אולמי הופעות? הופעת? מגוון? היצע? מה… בכל אחד מהפרמטרים תל אביב מובילה ותוביל בפערים של מאות ואלפי אחוזים אז למה לפוצץ בכותרות, יש עוד כמה אנשים תמימים בעיר שמסוגלים להאמין להשוואה ההזויה הזאת.

שמעון, תתרכז באשדוד, תנחת תתחיל בקטן, ולא במיצגי וידאו על בניין העירייה. פחות בניינים יותר תוכן.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*