כסאות קמפינג מתקפלים

כסאות קמפינג מתקפלים

בואו נשים את האמת על השולחן – כולנו, או לפחות הרוב אוהבים קמפינג, אך ניכר כי מדובר בדבר המלווה בכאב ראש לא קטן בכלל. שכן נדרש לארגן את מלוא הציוד הדרוש בהתאם לסוג הקמפניג אליו אתם יוצאים, לוודא כי אף פריט לא נשאר מאחור בבית ועל כן לסחוב הכל עד ההגעה ליעד – אלו הם דברים אשר עשויים להוריד את הרצון לצאת לקמפינג יחד עם האנשים הקרובים אליכם. כיסא קמפינג איכותי עשוי לעתים להיראות כמו מותרות או פריט לא נחוץ, אך ניכר כי מדובר בפריט אשר עשוי לשפר את חווית הטיול שלכם בכמה וכמה רמות, ללא כל צורך במאמץ מצידכם. במאמר הבא נציין את סוגי הכסאות השונים המתאימים לקמפינג על מנת שתדעו כיצד לבחור בבחירה האידיאלית ביותר עבורכם.

סוגי כסאות מובילים למטרות קמפינג

כיום קיימים בשוק ארבעה דגמים מובילים בכל הנוגע לתחום כסאות קמפינג מתקפלים לשטח הכוללים:

• כיסא בעל שלוש או לחילופין שתי רגליים – ניכר כי מדובר באחת האפשרויות שיותר קשה להתרגל אליהן מאחר ומדובר בכיסאות ייחודיים לשאר סוגי הכיסאות הקיימים בשוק. למעשה מדובר בכיסאות דו ותלת רגליים אשר מטרתם העיקרית הינה לחסוך במשקל על מנת לאפשר תנועה מרבית במהלך הקמפינג שלכם. במידה ותבחרו בכיסא בעל שתי רגליים חשוב לציין כי תיאלצו להשתמש ברגליים שלכם לצורך תמיכה נוספת בעת הישיבה. מנגד, הכיסאות התלת רגליים שעל כן גם שוקלים פחות מכיסאות העשויות יחד עם ארבע רגליים ועל כן יכולים להגיע בצורת שרפרף או לחילופין בצורה כיסא סטנדרטי כמו שכולנו מכירים.

 

 

• כיסא קלאסי – הכיסא הקלאסי הוא הכיסא שכולנו מכירים, כיסא סטנדרטי עם מושב שטוח בעל ארבע רגליים יחד עם משענת ישרה לגב. במרבית המקרים הכיסאות הקלאסיים בעלי בסיס חזק ביותר ועל כן הם מעט גבוהים ביחס לשאר הכיסאות. במידה ותעדיפו לבחור בכיסא נמוך יותר, ניכר כי תוכלו למצוא לאחר חיפוש בהתאם כיסאות המתאימים יותר לקרקע לא יציבה או לחילופין חלקה שכן כיסאות אלה מגיעים בגבהים נמוכים יותר. ניכר כי אפשרות רכישת הכיסא הקלאסי הינה האפשרות הנפוצה ביותר בקרב מטיילים ישראלים.

• כיסאות בצורות מיוחדות – ניכר כי בעידן מתקדם ומתפתח בו אנו חיים כיום, ישנו מגוון רחב ביותר של דגמי כסאות. ביניהם ישנם כיסאות בצורות מיוחדות, ביניהם כיסא הנדנדה – כיסא אשר מאפשר לכם לשבת בנינוחות באזורים בעלי שיפוע ואפילו מקנה את האפשרות להתנדנד מעט במידת הצורך, על כן מדובר בכיסאות אידיאלים עבור קרקע אחידה ויציבה. כיסא מיוחד נוסף מהרשימה יהיה כיסא הכדורי – כיסא ללא גב מובנה וניכר כי מדובר באחת הבחירות המובילות ביותר בכל הנוגע לתחום בחירת כסאות מתקפלים למטרות קמפינג, הודות למשקלם המופחת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*