כסאות משרדיים ומשמעות נוחות עובדי החברה

כסאות משרדיים ומשמעות נוחות עובדי החברה

הם יכולים להיות מותאמים למנהלים ורכים במיוחד, מותאמים למזכירה שיושבת שעות רבות בעמדה שלה אך גם צריכה לקום לא מעט או לעובדים היושבים בעיקר מול המחשב. מה שבטוח- כיסאות משרדיים צריכים להיות רכים אך לא מדי, ארגונומיים ומותאמים למבנה הגוף האנושי, נוחים לישיבה וגם לתנועה. מחקרים כבר גילו כי לכיסא נוח יש השפעה על התפוקה כך שבתור בעלי עסק שווה לכם להשקיע עוד קצת ולרכוש כיסאות משרדיים נוחים ואיכותיים שגם יחזיקו לטווח ארוך.

מה התכונות שצריכות להיות לכיסא משרדי?

לכיסא משרדי איכותי צריכות להיות מספר תכונות עיקריות:

  • מבנה ארגונומי: במושג מבנה ארגונומי הכוונה היא לכיסא שמשענת הגב שלו מותאמת למבנה הגב האנושי שאינו ישר לגמרי אלא בעל צורת קשת ששיאה הוא בגב התחתון. לכן גם הכיסא .צריך להיות בעל קימור גב שיספק תמיכה לגב כולו. דבר נוסף הוא ידיות הידיים שצריכות להיות מותאמות למנח הידיים בזמן הקלדה על המחשב. מומלץ שהכיסא יהיה מתכוונן, במיוחד אם כיסא אינו מיועד לעובד אחד אלא יש תחלופה של עובדים (כמו במוקד שירות לקוחות)
  • ריפוד העשוי חומר נושם: ריפוד העשוי חומר נושם מספק תחושה נוחה יותר במצב של ישיבה ארוכה על הכיסא. בד שאינו סינתטי יתן תחושה נעימה ונוחה יותר. מומלץ גם שהריפוד לא יגרום להזעה ולקושי בקימה.
  • אפשרות תנועה של הכיסא: כיסא עם גלגלים יהיה נוח מאוד בעיקר כשמדובר על כיסא מזכירה שצריכה לנוע מעט בין השולחן לשידה בה מאוחסן ציוד משרדי למשל. כך גם בכיסא מנהלים. לעובדים היושבים באופן סטטי מול המחשב גלגלים פחות משמעותיים.
  • חומר איכותי ונעים: החומר ממנו עשוי הכיסא צריך להיות נעים למגע. בין אם זהו המנהל, המזכירה או העובדים, כולם יושבים על הכיסא במשך שעות כך שהתחושה צריכה להיות נעימה. חשוב לרכוש כיסאות לטווח ארוך ולכן החומר צריך להיות איכותי ושלא ישחק מהר.
  • עיצוב: ניתן למצוא היום כסאות משרדיים בעיצובים שונים המתאימים לסגנונות עיצוב שונים, מסגנון מודרני והייטקי ועד סגנון קלאסי יותר. זו לא צריכה להיות התכונה החשובה ביותר בבחירת כיסא משרדי אך כדאי שעיצוב הכיסא יתאים לעיצוב המשרד.

היכן לקנות את הכיסאות?

את הכיסאות כדאי לקנות בחנות איכותית, חנות המתמחה בתחום הריהוט המשרדי ושבה יוכלו לייעץ לכם לגבי הכיסאות המתאימים ושבה תוכלו לבחור מתוך היצע רחב של כיסאות. חשוב לוודא שהכיסאות הם עם תו תקן ושישנה אחריות עליהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*