כנס הנקה ה-6 באשדוד

כנס הנקה ה-6 באשדוד

מחלקת הבריאות של עיריית אשדוד, בשיתוף משרד הבריאות המחוזי אשקלון, קיימה היום (ד', 2/8) כנס הנקה שנתי לאמהות (ואבות…) במרכז אדנת אשדוד. הכנס כלל הפנינג ססגוני, דוכנים, הגרלת פרסים ומופע סטנד אפ. היה מהנה מאוד

הבוקר (ד', 2/8), בין השעות 09:00-13:30, התקיים כנס הנקה שנתי באשדוד. זו השנה השישית שמחלקת הבריאות, בשיתוף משרד הבריאות המחוזי אשקלון, מקיימת כנס שנתי עבור אמהות ו…אבות המעוניינים לשמוע על עולם ההנקה וליהנות מיום כיף ססגוני.

במחלקת הבריאות מציינים כי במהלך שש השנים שבהם מתקיים הכנס השנתי, בכל שנה הכנס רק מתרחב ומגיעים אליו יותר ויותר אמהות. השנה כלל הכנס סדרה של הרצאות מפיהן של יועצות הנקה, סדנה בהנחיית רוקחת ומדריכת הנקה וסדנת עיסוי לתינוקות. כמו כן לרשות המשתתפות עמדו דוכני אוכל והוגרלו פרסים שכללו: משאבה חשמלית למניקה, צילומי משפחה בסטודיו, מזוודת מוצרים ליולדת, ספרי הנקה, שרשראות הנקה ועוד. שיאו של הכנס במופע מסכם של הסטנד-אפיסט האשדודי לירון אופיר – שבעצמו חובק תינוק בן שבועיים.

"השנה צבענו את הכנס בפעילות מגוונת. האמהות (והאבות) נהנו משלל דוכנים, הרצאות מעשירות ומרתקות של יועצות הנקה. הגרלות שוות ומופע סטנדאפ של לירון אופיר האשדודי" אומרת גב' מירי בן דוד, מנהלת מחלקת הבריאות, ומודה בשם העובדים והמארגנים לכל מי שנטל חלק בכנס.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*