כנס "אל-כוהול"

כנס "אל-כוהול"

שיתופי פעולה הם ערובה להצלחה שכן היא מכפלת כוח משמעותית לביצוע משימה וממקדת את עיקר תשומת הלב לנושא המרכזי. באשדוד מפעילים מודל זה במגוון פעולות והפעם במאבק באלכוהול. השותפים: הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות, תוכנית עיר ללא אלימות, אגף הרישוי של העירייה ומשטרת אשדוד.

בהמשך לשיתוף הפעולה בין אגף רישוי עסקים בעיריית אשדוד, הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות אשדוד, תוכנית "עיר ללא אלימות" ומשטרת אשדוד, התקיים בשבוע שעבר כנס לבעלי עסקים המוכרים חומרים משכרים, בעלי פאבים ופיצוציות, בנושא "צריכת האלכוהול, השפעותיו ותוצאותיו"..

הכנס שהתקיים במרכז להורות משמעותית, תוכנן במסגרת התכנית הלאומית לצמצום צריכת האלכוהול באשדוד ופעילות הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות, במטרה לפעול לצמצום תופעת השתיה בקרב בני נוער. אשדוד, זכתה לפיילוט זה מטעם הרשות הלאומית למלחמה בסמים.

את הכנס פתח מר יעקב פלאצ'י, מנהל אגף רישוי עסקים, בדברי פתיחה והציג נתונים מעניינים בנושא. גב' סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות, ציינה כי "זו השנה השנייה שאנו מקיימים מפגש מסוג כזה ובעזרת שיתוף הפעולה שלכם וההיענות נהפוך את זה למסורת. המטרה שלנו היא לחשוף אתכם למותר ולאסור וגם לשפר ולהרחיב את חיי הבילוי והתרבות בעיר". מורלי ביקשה מהנוכחים לקחת חלק בוועדות שיתוף הציבור המתקיימות בעיר.

גב' דבורית זהבי, מנהלת תכנית "עיר ללא אלימות" באשדוד, ציינה: "כנס זה הינו תוצר של שיתוף פעולה בין שני תחומים, שאי אפשר שיעבדו לחוד כי האחד משלים את השני. חשוב שאתם בעלי הברים והפיצוציות בעיר תרתמו על מנת להגדיל את המודעות לצריכת אלכוהול תוך הבנת השפעותיו ותוצאותיו".

ציבור המשתתפים בפורום העלו בעיות והציגו את הקשיים וההתמודדויות בנושאים הקשורים בתופעת השתיה, הן בקרב ציבור הלקוחות הכללי והן בקרב בני הנוער הצעירים בפרט.

אורי גדס אילני חתם את הכנס בהרצאה מרתקת בנושא צריכת אלכוהול, השפעותיו ותוצאותיו. ולאחריו הוענקו לנוכחים תעודת השתתפות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*