כמעט שברו את גב הגמל: הפסד 3-1 למ.ס אשדוד מול האלופה מבאר שבע

כמעט שברו את גב הגמל: הפסד 3-1 למ.ס אשדוד מול האלופה מבאר שבע

למשך 45 דקות נראה היה שמועדון ספורט אשדוד ממשיכה את גרף ההשתפרות תחת עמיר תורג'מן. האדומים-צהובים נתנו פייט ועמדו בכבוד מול האלופה בשנתיים האחרונות, הפועל באר שבע, ואף בדקה ה45 כבר כבשו שער יתרון מפתיע, מרגלי מאוריסיו קורדיירו.

אך כמו שקרה לה לא מעט העונה, אשדוד נעלמה ב45 הדקות שלאחר מכן, ואפשרה לאדמים מבירת הנגב לעשות ככל אשר העולה על רוחם, ובסופו של ערב שהתחיל עם תקוות עבור האשדודים, זה נגמר בהפסד 3-1, כשטוני וואקמה הניגרי כבש צמד שערים שהגיעו לאחר שער שיויון של מהראן ראדי.

אשדוד, שראתה את הפועל רעננה מאבדת נקודות אמש, וידעה שגם הפועל עכו הפסידה מוקדם יותר הערב, רצתה מאוד לטעום שלוש נקודות נוספות, כשבוודאי ירחיקו אותה עוד צעד מהתחתית הבוערת.

למען האמת, המשחק יכול היה להתפתח לכיוון אחר לגמרי במחצית הראשונה, כשללא הצלה וירטואוזית של השוער ירדן קרישטול לנגיחה של מאור מליקסון, חמישה מטרים מהשער, הייתה עלולה אשדוד להכנס לפיגור מוקדם ולהשאיר את המחצית השנייה לפרוטוקל בלבד.

אומרים שהדקה הכי פחות טובה לספוג בה שער, היא בדקת הסיום לרדת קבוצתך לחדרי ההלבשה, והפועל באר שבע נענשה כמאמר הקלישאה. האדומים-צהובים עוד יכלו להגדיל את התוצאה בפתיחת החצי השני, אך שילמה את המחיר כשירדן קרישטול, שמנעמצב של גול בטוח בחצי הראשון, שילם די באשמתו בשני שערים מהירים של באר שבע בתוך שבע דקות (56ו63) ובסופו של דבר, אשדוד שוב יוצאת רק עם המחמאות.

צילום: פייסבוק רשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*