כמה שווים היהלומים והתכשיטים שלכם ומה אפשר לעשות איתם?

כמה שווים היהלומים והתכשיטים שלכם ומה אפשר לעשות איתם?

למי מאיתנו אין תכשיטים ישנים ושיבוצים מיוחדים שהיו פעם שיא האופנה, אבל עכשיו הם סתם מעטרים את קופסת התכשיטים הישנה. אבל זה לא חייב להיות כך. כיום ניתן למכור אותם במחירים שווים במיוחד וליהנות מהכנסה שתסגור את החוב בבנק או את תאפשר לכם לצאת לחופשה קסומה. אז אם יש לכם יהלומים ותכשיטים שכבר לא באופנה, אסור לכם להחמיץ את הכתבה הבאה.

מה משפיע על המחיר של כל תכשיט?

כמות הזהב ואיכות היהלומים הם האספקטים החשוב ביותר בכל תכשיט והמדד שיקבע את הערך הכלכלי שלהם. למרבה הפלא, הערך של היהלומים עשוי לעלות עם השנים, כך שגם אם יש לכם תכשיטים ישנים, הם עשויים להיות שווים הרבה מאוד כסף. רמת הליטוש של כל יהלום ומידת הקרט של כל גרם זהב הם עוד פרמטרים ששווה לכם לדעת לפני שאתם מחליטים מה לעשות איתם והאם למכור אותם.

איך אפשר לדעת כמה שווים התכשיטים שלכם?

בכדי לדעת בדיוק כמה שווים התכשיטים שלכם, כדאי לתת אותם להערכה של מומחה אשר זוהי התמחותו הבלעדית. יחד עם זאת, כדאי לדעת שבשוק הישראלי לא כל אחד שמכריז על עצמו ככזה הוא באמת מומחה אמיתי. לכן מומלץ לבחור בחברה אשר אתם יכולים לסמוך עליה בכדי שתבצע את ההערכה ותספק לכם הצעת מחיר. שימו לב, קניית יהלומים שהעמדתם למכירה אינה חייבת להתבצע על ידי הגורם שהעריך אותם – כך ששווה לקבל כמה הצעות לפני שמחליטים מה לעשות עם כל תכשיט.

מהן האפשרויות שעומדות בפניכם?

לאחר שאתם יודעים כמה היהלומים שלכם שווים, יעמדו בפניכם שתי אפשרויות עיקריות. הראשונה, להישאר איתם ולהשאיר אותם לדור הבא. זוהי אפשרות סנטימנטלית אשר מתאימה למי שמבקש למסור את התכשיטים שלו לילדיו ולהשאירם במשפחה. השנייה – מכירתם. חשוב לדעת כי קניית יהלומים שהעמדתם למכירה היא שירות שמסופק על ידי חברות רבות ונחשב לאופציה לגיטימית לשדרג את החשבון הבנק שלכם.

כיצד תעשו את ההחלטה הנכונה?

במידה וניגשתם לחברה שמתמחה בתחום וקיבלתם הצעה שפשוט לא משתלמת לכם, אין סיבה שתמכרו את התכשיטים הישנים שלכם. מאידך, אם אתם נמצאים בחוב או רוצים לממן חופשה מפנקת מבלי להיכנס להוצאות מיותרות, שווה לשקול מכירה. כל צעד שאותו תבחרו לעשות צריך להתבצע לאחר שיקול מעמיק של האופציות העומדות לרשותכם ובחינה של האלטרנטיבות הקיימות. אחרי הכל, מדובר בשתי אפשרויות טובות שעשויות לעזור למשפחה שלכם בטווח הארוך והקצר כאחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*