כל מה שרציתם לדעת על שיווק עסקים באינטרנט

כל מה שרציתם לדעת על שיווק עסקים באינטרנט

שיווק עסקים באינטרנט הוא תחום משל עצמו לכל דבר ועניין, ולכן הוא דורש מיומנות וידע מוקדם. מומחים רבים לומדים את התחום במשך זמן רב, ורק אז ניגשים לקדם עסק באמצעות ערוצי המדיה השונים. לפיכך, בכל פעם שאתם רוצים לקדם את העסק או לשנות כיוון שיווקי, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע. ובינתיים, כדי להמחיש איך זה עובד, אספנו לכם כמה טיפים לקידום ושיווק שיכניסו אתכם לעניינים.

4 טיפים לשיווק עסקים נכון

רוצים לדעת איך עושים שיווק עסקים באינטרנט בדרך הנכונה? קבלו את כל הטיפים המובילים:

  1. יוצרים אתר אינטרנט מעניין ומוביל.

בניית אתר לעסק כרוכה אמנם בעבודה רבה, אבל היא משתלמת. כי בסופו של דבר אתם יוצאים עם אתר מבוקש ומקצועי בתחום שלכם, ויכולים להשתמש בו לצורכי קידום ברשתות החברתיות או בכל מקום אפשרי. כמו כן, לאחר עבודת קידום רבה, האתר יוכל לעלות לתוצאות הראשונות של גוגל, ועם עבודה עוד יותר טובה גם להישאר שם. ישנם מאפיינים שונים לאתר אינטרנט איכותי ומקצועי, ואלה הבולטים שלהם:

  • התוכן הוא המלך – ואת זה אמר פעם ביל גייטס. גוגל מנסה לשדרג את האלגוריתמים שלה בכל עת, כך שהאתרים בעלי התוכן האיכותי ביותר ידורגו במקומות הראשונים. ובתוכן איכותי הכוונה היא שיש לשמור על שפה נאותה, ללא שגיאות כתיב או ניסוחים ארוכים. כמו כן, כדאי למקם תוכן עם ערך מוסף לגולש כמו טיפים או מדריכים שמלמדים לעשות משהו חדש.
  • נראות האתר ועיצובו – על מנת למשוך כמה שיותר גולשים, כדאי לעצב את האתר בטוב טעם, בהתאם לסוג העסק שאותו אתם מנהלים. לדוגמה, אם מדובר באתר עבור עורכי דין, כדאי להשתמש בצבעים סולידיים כמו אפור, שחור ואדום. ואם מדובר באתר המציע צעצועי ילדים, מומלץ להשתמש בצבעים עליזים כמו ירוק, צהוב או כתום. כמו כן, תמונות וסרטונים יוסיפו רבות לאתר שלכם.
  • זמן טעינה – זמן הטעינה באתר אינו צריך להיות יותר מ2-3 שניות. ברגע שהגולש מבחין בכך שזמן הטעינה ארוך מדיי, הוא פשוט יעבור לאתר המתחרה. אמת, אמרנו שצריך להוסיף תמונות וסרטונים, אך אלה עלולות להכביד על האתר ולהאריך את זמן הטעינה. למרבה המזל, היום קיימים תוספים ושכלולים שמכווצים את התמונות וגורמים לאתר להיטען במהירות רבה יותר.
  • רספונסיביות לנייד – אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צרכים לדאוג לו כאשר בונים אתר הוא שלגולשים שלכם יהיה נוח לגלוש גם מהמסך הקטן של הטלפון הנייד שלהם. זאת משום שמרבית הגולשים משתמשים במכשיר הקטן לצורך גלישה באתרים שונים. בעלי עסקים שאינם מתאימים את האתר לנייד, מפסידים לא פעם לקוחות שהיו יכולים להיות שלהם.
  1. היעזרו בכל מה שיש לרשתות החברתיות להציע.

לצד בניית אתר אינטרנט אסור לשכוח את קיומן של הרשתות החברתיות. פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם או יוטיוב, לכל אחת מבין הרשתות האלה יש הרבה מה להציע. ובראש וראשונה, אם תבחרו להצטרף לרשת חברתית, תקבלו בתמורה חשיפה גדולה. לא כדאי?

  1. קידום ממומן בגוגל

אם יש לכם מבצע דחוף שאתם ממש חייבים לפרסם, קידום ממומן בגוגל הוא התשובה. הקידום עובד בצורה פשוטה: אתם משלמים לגוגל, והיא בתמורה מפרסמת אתכם בעמודים הראשונים. כמובן, צריך לדעת איך עושים את זה נכון ובשביל זה חשוב לפנות לאנשי מקצוע העוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי.

  1. בנו לכם מועדון לקוחות

דרך נוספת לשווק את המוצרים שלכם, היא לבנות מועדון לקוחות משלכם ולדאוג לתגמל את המצטרפים החדשים במבצעים טובים. באמצעות מועדון לקוחות חזק ניתן לשמור על קשר עם לקוחות ולעניין אותם במבצעים חדשים בכל פעם.

רוצים ללמוד יותר? מידע נוסף על קידום אתרים ניתן לקרוא כאן.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*