כל מה שרציתם לדעת על ניסור בטון

כל מה שרציתם לדעת על ניסור בטון

בישראל נהוג לבנות בבטון, אם היינו חיים אולי במקום כל שהוא באירופה או במקומות אחרים ברחבי העולם, היינו משתמשים בחומרים אחרים מאשר הבטון הכול כך אופייני לבנייה בישראל. אך המציאות היומיומית שלנו, במדינה שצריכה לספק הגנה וחדרי ביטחון בדירות, אנחנו בונים בבטון כדי לספק יציבות וביטחון לתושבי המדינה. ניסור בטון בירושלים, בתל אביב, בחיפה ובכלל בכל רחבי הארץ הוא אחד מתחומי ענף הבנייה המבוקשים ביותר. איך מבנה שנמצא בשיא תהליך הבניה שלא נדרש לנסר בו בטון, אין מבנה ישן שעובר שיפוץ גדול שלא מצריך ניסור בבטון ולמעשה, ניסור בטון הוא אחד הפעולות המשמעותיות ביותר בענף הבנייה כולו.

חוקי הבנייה בישראל מחייבים כל מבנה חדש שמתכונן להיבנות להשתמש בסוג בטון ספציפי בהתאם לשימוש אותו הוא יספק למבנה, בין אם זו רצפת בטון או תקרת בטון יצוקה, בין אם מדובר בתקרת צלעות היצוקה במפעל ומותקנת באתר ובין אם אלו קירות לחניון. כל שימוש בטון מצריך בדיקה וחישובים בהתאם למיקומו ושימושו במבנה. לכן, כאשר רוצים לעשות שינויים במבנה, כל מבנה בין אם הוא מבנה מסחרי או ציבורי ובין אם הוא מבנה פרטי צריך להזמין אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים שיגיעו לאתר עם הכלים המתאימים כדי לבצע את הניסור בצורה מדויקת שלא תפגע במבנה ולא תשבש חלילה את התכנון לשינוי המוצע במבנה.

מתי צריך לפנות לאנשי מקצוע לניסור בטון?

אם אתם רוצים לעשות שינוי במבנה בו אתם גרים או במבנה אחר בבעלותכם, אתם בוודאי כבר התחלתם לחפש אדריכל או אדריכלית שילוו אתכם את הבירוקרטיה שעליכם לעבור מול הרשויות המקומיות ומחלקת ההנדסה העירונית. אם אתם מעוניינים לשבור קיר במבנה, להגדיל חלון, לפתוח פתח בקיר חיצוני או פנימי חשוב כבר בשלב זה לחפש חברה מנוסה ומקצועית לניסור בטון. המבנים בישראל מבוססים על יציקות בטון, ישנן דרכים שונות ליציקות בטון, בין אם זה בטון מוחלק שמיישמים למשל ביציקות רצפה, בין אם זה בטון מחוזק שמיישמים עם קשירת רשתות ברזל עוד בטרם היציקה והרשת הזו מעניקה חוזק רב יותר ויכולות העמסה גדולים יותר לבטון היצוק.

כאשר מחליטים בביצוע שינויים במבנה המצריכים ניסור בבטון חשוב לפנות לאנשי מקצוע מנוסים ובעלי וותק. בנוסף מומלץ לפנות לחברה לניסור בטון שתהיה זמינה עבורכם, חברה שממוקמת קרוב לאזור המבנה שלכם גאוגרפית. למשל אם המבנה ממוקם בירושלים או בסביבתה, מומלץ לפנות לחברת ניסור בטון בירושלים שתספק לכם את השירותים המקצועיים שאתם צריכים בהתאם לתכנון האדריכלי והקונסטרוקטיבי של המבנה. מומלץ לפנות לחברה עוד בשלבי התכנון על מנת שצוות החברה יוכלו לתת מענה וייעוץ מקצועי עוד בשלבי התכנון של הפרויקט. גילוי נתונים בשטח שלא נבדקו בשלבי התכנון עלולים להוביל לעיכובים ועלויות מיותרות ולכן כדי לחסוך זאת מכם, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לחברה מנוסה ומקצועית.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*