כל מה שצריך לדעת על מזון רפואי לכלבים

כל מה שצריך לדעת על מזון רפואי לכלבים

פעמים רבות כשאנו לא מרגישים טוב, כל מה שמפריד בינינו לבין תחושה גופנית טובה יותר הוא מזון מותאם ותזונה נכונה. כמו אצלנו, גם אצל בעלי החייםהרגשה פיזית לא טובה יכולה לקבל הקלה משמעותית בשימוש במזון מותאם ומיוחד. מזון רפואי הפותח במיוחד עבור כלבים סובלים הוא הפתרון הטוב ביותר עבור מגוון רחב של בעיות רפואיות. הוא נותן הקלה משמעותית ומסייע להם להבריא. מהו מזון רפואי לכלבים וכיצד בוחרים אותו נכון? תשובות לשאלות אלו ולשאלות נוספותלפניכם.

מהם התסמינים המעידים על כך שהכלב זקוק למזון רפואי?

אם הכלב שלכם סובל מהשמנה או רזון פתאומיים, אם הוא חווה עצירות או שלשול, אם יש לו דלקת בשתן (או שאתם רואים שהוא מתקשה במתן שתן) – אלו תסמינים שכנראה יפתרו על ידי שימוש במזון מותאם. מזון רפואי מטפל גם בבעיות שיניים, בעיות בכליות ובכבד ועוד.

כיצד אדע באיזה מזון לבחור?

בטרם תפנו לבחור מזון רפואי לכלבים, חשוב מאוד להתייעץ עם וטרינר, לאתר את הבעיה ואת מקורה באופן רפואי, ולהבין האם מזון רפואי אכן יסייע בהקלה על התסמינים שחווה הכלב שלכם. אם הוטרינר מאשר שאכן הבעיה עשויה להיפתר על ידי מתן מזון מותאם, הוא וודאי גם ימליץ על מזון עם הרכב מסוים.

מה בריא במזון הרפואי לכלבים?

המזון הרפואי מורכב ממקדמי בריאות שונים להם ערך תזונתי עצום. הוא עוזר למערכת החיסונית של הכלב ומסייע לו במניעת מחלות וכן בטיפול ברגישויות מסוימות. מלבד זאת, הוא תורם לחיוניות הכללית של הכלב, להתפתחותו ולתפקוד תקין של הגוף.

מהו פרק הזמן בו כדאי להזין את הכלב במזון הרפואי?

כל זמן שהכלב מטופל במזון רפואי לכלבים, רצוי להיות במעקב מול הוטרינר ולבחון את התקדמותו ואת הבראתו. הזנת הכלב במזון רפואי נמשכת כל עוד הכלב סובל מחולי, ברגע שהוא מבריאניתן להפסיק את ההזנה המיוחדת. כלבים רבים מגלים התנגדות לחזור לאוכל ה"רגיל" שלהם לאחר פרק הזמן בו אכלו מהמזון הרפואיאל חשש. הניחו קערה עם המזון הרגיל בכל מקרה, כשהכלב יהיה רעב, הוא יאכל מהמזון הרגיל שלו וכך ישוב לשגרה הברוכה (והבריאה!).

האם יש למזון הרפואי ערך מוסף?

בהחלט. מלבד טיפול במגוון רחב של תסמינים, מזון רפואי גם תורם בבניית השרירים, בקבלת שיניים לבנות ובהאטת נסיגת חניכיים וכן הוא מסייע בהשגת פרווה נעימה ומבריקה יותר.

מהו טווח המחירים למזון הרפואי?

מחירי המזון הרפואי משתנים בהתאם לחברה, לסוג המזון ולהרכבו והם נעים בין 119 שקלים ועד ל– 570 שקלים.

כשחיית המחמד היקרה שלכם סובלתאל תזניחו את הבעיה. התייעצו עם וטרינר ושתפו אותו בתסמינים השונים, צרכו מזון רפואי מבוקר ואיכותי והבטיחו שהוא יהנה מאיכות חיים גבוהה ובריאה ושיחזור להיות חיוני ושמח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*