כל מה שיש לדעת על רישוי עסקים בראשון לציון

כל מה שיש לדעת על רישוי עסקים בראשון לציון

אז אתם עומדים לפתוח עסק חדש בראשון לציון? בשעה טובה!

על מנת לעמוד בתנאי רישוי עסקים בראשון לציון, כדאי שתדעו שעיריית ראשון לציון מכוונת אתכם לעמידה בארבעה שלבים עיקריים בכדי לקבל את רישיון העסק המיוחל שלכם:

  • בשלב הראשון תיבדק תוכנית העסק שלכם על ידי ממונה בדיקת התוכניות בעירייה. מומלץ להגיש את שרטוט תוכנית העסק שלכם בצורה מפורטת ככל הניתן ובכמה עותקים. לאחר החתימה של הממונה, ניתן לעבור לשלב הבא.
  • בשלב השני תתבקשו להגיש את תוכנית העסק ומסמכים תומכים – כאן עליכם להגיש טופס בקשה ייעודי לרישיון העסק בתוספת מסמכים תומכים שונים – כדוגמת צילום חוזה שכירות, מספר חשבון ארנונה או תרשימים שונים של בית העסק. ייתכן ותתבקשו לצרף גם חוות דעת של בעל מקצוע מסוים שקשור לתחום העסק שלכם.
  • השלב השלישי הוא תשלום האגרה בקופת העירייה – לאחר התשלום יחל הטיפול בבקשה שלכם.
  • השלב הרביעי והאחרון הינו פתיחת תיק רישוי לעסק שלכם – בשלב הזה, ולאחר שכל המסמכים הוגשו ואושרו ולאחר שהאגרה שולמה – ייפתח תיק הרישוי לעסק שלכם בראשון לציון , מזל טוב!

תוך כדי תהליך לקבלת רישוי עסקים בראשון לציון תבקש העירייה מכם דרישות פרטניות לפי סוג העסק שלכם.

למשל, אם העסק שלכם הוא בתחום המזון, העירייה תבקש מכם לספק להם ,למשל, את נוהל הטיפול שלכם ברעש סביבתי או בשמן מאכל משומש ומפריד שומן במטבח – ואלו רק דוגמאות.

כמובן שלכל סוג עסק ידרשו מכם לעמוד בנהלים ייעודיים.

חלק מתהליך רישוי העסק שלכם בראשון לציון כולל גם התייחסות לנושאי שילוט , איכות סביבה, טיפול באשפה , נגישות וכמובן כולל גם דרישות של הרשות הארצית לכיבוי והצלה וגם דרישות מפורטות מטעם משטרת ישראל.

אל חשש, הנהלים האלו מאוד מסודרים ומפורטים ותוכלו לקבל אותם בעיריית ראשון לציון כשתהליך רישוי העסק שלכם בראשון לציון מתחיל.

אנו ממליצים לכם לפנות למשרד שמתמחה בנושא רישוי עסקים בראשון לציון. פנייה למשרד כזה תבטיח לכם טיפול יסודי בכל תהליכי הרישוי מול עיריית ראשון לציון ועוד קודם לכן יוכל המשרד לבדוק עבורכם כדאיות שכירת נכס פוטנציאלי לעסק שלכם, למשל, במידה וזה נדרש.

המשרד הנבחר יוכל גם לטפל עבורכם בכל ההיתרים הנדרשים לרישוי עסקים בראשון לציון ובכך לחסוך לכם הרבה כאב ראש וזמן יקר.

חשוב גם שתדעו שתהליך רישוי העסק שלכם בראשון לציון יכול להיות מכוון לרישיון עסק לצמיתות וגם יכול להיות לתקופה מסויימת. כך או אחרת, יהיה תוקף זמן רישוי העסק שלכם בראשון לציון יהיה אשר יהיה , עליכם יהיה לעבור את כל ארבעת השלבים שתוארו כאן.

אנו יודעים עד כמה רגע קבלת הרישיון לעסק שלכם בראשון לציון הוא מרגש – ואנו מאחלים לכם הצלחה מלאה בתהליך!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*