כל מה שהכי חשוב לדעת על אופניים חשמליים

כל מה שהכי חשוב לדעת על אופניים חשמליים

מתלבטים אם לרכוש אופניים חשמליים ומרגישים שחסר לכם מידע לגביהם? כאן תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי שיעזור לכם להחליט!

אופניים חשמליים אל מול הרגילים

כולנו מכירים את האופניים הישנים והטובים, בהם עלינו לפדל במלוא המרץ כדי להגיע ממקום אחד לאחר. ובכן, אופניים אלו עברו שינויים ושכלולים רבים עם השנים וכיום, הם לא רק יפים ומרשימים יותר, אלא הם גם מפנקים ויעילים הרבה יותר! אם ניקח כדוגמה את האופניים החשמליים, הרי שברכיבה עליהם לא צריך לעבוד קשה וניתן להגיע באמצעותם ממקום למקום בקלות ובמהירות רבה יותר באופן משמעותי.

החלקים הנוספים

כידוע, אופניים חשמליים הם שדרוג של האופניים הרגילים וזה אומר, שחלקי האופניים הרגילים כדוגמת הכידון, הפדלים, המושב והגלגלים עדיין קיימים ובצורתם המקורית. יחד עם זאת, לאופניים החשמליים יש חלקים נוספים והכוונה היא למנוע ולסוללה. חלקים אלה, הם שהופכים את האופניים לכבדים יותר, יקרים יותר אבל גם, וזה הכי חשוב – לקלים ונוחים הרבה יותר לרכיבה.

כשנקודה א' רחוקה מנקודה ב'

אחד היתרונות הבולטים ביותר של האופניים החשמליים לעומת האופניים הרגילים הוא האפשרות להגיע אתם גם למרחקים גדולים במהירות גדולה הרבה יותר ובקלות. זאת, משום שהאופניים החשמליים מסוגלים להגיע למהירויות גבוהות מאוד ואפילו עד לכ-40 קמ"ש. כל זאת, בלי הצורך לעבוד קשה כדי להגיע למרחקים ולמהירויות האלו. כל מה שצריך לעשות הוא להטעין את הסוללה ולהתחיל לנסוע!

השלם וסך חלקיו

אם אתם נוהגים להשתמש בתחבורה ציבורית והתוכנית היא להמשיך בכך גם לאחר רכישת אופניים חשמליים חשוב שתדעו, שכדאי לכם לרכוש אופניים, אותם ניתן לפרק ולהרכיב בקלות. כך תוכלו להיכנס אתם לאוטובוסים בנוסף לאפשרות לנסוע אתם ברכבת ואפילו להכניס אותם לתא המטען של כל רכב פרטי וכך ליהנות גם מהאפשרות לקבל הסעות מדי פעם בפעם.

שמירה על החלקים

מעבר ליכולת של האופניים להתפרק במטרה להיות יותר קומפקטיים ונוחים לנשיאה חשוב לזכור גם, שיש מי שישמח ליהנות מחלקיהם היקרים יותר. לכן, במידה ואתם משאירים את האופניים שלכם בחוץ מומלץ מאוד לנעול אותם עם מנעול חזק ואיכותי ובנוסף, גם לקחת עמכם את הסוללה של האופניים. הסוללה נוחה מאוד לפירוק ואיננה כבדת משקל ולכן לא מדובר על פעולה מורכבת אבל כזו, שיכולה לחסוך לכם כסף ועוגמת נפש.

שתהיה לכם נסיעה בטוחה!

היות שהאופניים החשמליים הם כלי רכב ממונע לכל דבר ועניין, חשוב להקפיד לרכוב עליהם על הכביש ובהתאם לחוקי התנועה. האפשרות הנוספת, ממנה האופניים החשמליים הם כלי הרכב הממונע היחיד שיכול ליהנות, היא שבילי האופניים המיועדים הן לאופניים רגילים והן לחשמליים. דבר חשוב נוסף מבחינת בטיחות הוא חבישת קסדה מתאימה לאורך כל הרכיבה על אופניים חשמליים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*