כל אחת רוצה להיות אימא

כל אחת רוצה להיות אימא

היום כל אחד רוצה לממש את עצמו, כל אחת רוצה קריירה, וכולנו מחפשים אחר דרכים לבטא את עצמנו ולהביא לכדי מימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בנו. אף על פי כן, עדיין פועלים עלינו כוחות הטבע הקמאיים ומניעים אותנו להגשים צרכים ודחפים אחרים. הדחף להביא ילדים לעולם, ליצור דור המשך, לממש את יכולת בריאת החיים הגלומה בכל זיווג של אהבה, תוקף כל אישה. לא משנה מאיזה רקע באת ומה עשית בחייך, יגיע הרגע בו גופך יצעק אלייך שעלייך לקיים את הבטחת החיים הטמונה בו.

 איך זה קורה לנו

 עם כל הכבוד לכמה שאנחנו מתקדמים ומודרניים, עדיין אנו עשויים בשר ודם. המערכת הביולוגית שלנו בנויה ומתוכנתת לייצר המשכיות. כשזה קורה מעצמו בגילאי העשרים והשלושים, הדברים זורמים, אם זה לא קורה בגילאים האלו, הגוף  ימצא את הדרך להזכיר לך שהשעון מתקתק. זה יכול להתבטא בכאבי מחזור שמחמירים, זה יכול להתבטא ברצון עז לאחוז תינוק בידייך, בדחף הולך וגדל ללדת, ובקנאה וערגה האוחזות בך בראותך את חברותייך עם התינוק שלהן. כאשר את מבינה שהטבע קורא לך ומחליטה ללכת עם קריאה זו, את מתחילה את דרכך לעבר האמהות.

 בין אמהות ונשיות

 הטבע הנשי מכיל ומטפח, לנשים יש נטייה טבעית להעניק, ולהזין את הסובבים אותן. אלו נטיות הכרחיות לשרידות המין האנושי, שכן מישהו צריך לדאוג לצאצאים. היכולת המופלאה הזו להעניק ולתת ליצור הקטן שעומד מולך, ולהעמיד את צרכיו לפני הצרכים שלך היא חלק ממהותה של אישה. הדרך המתאימה ביותר לממש את הנטייה הזו היא להפוך לאם, ללדת. לא מדובר פה רק על המשכיות המין האנושי, מדובר גם בהרחבת יכולת הנתינה שלך כאישה, ועל התפתחותך הרוחנית והנפשית, שכן אין חוויה שתגרום לך להעניק כפי שתעשה זאת האמהות.

 תהליך ההיריון

 כל חודש הרחם מכין מצע לקליטת ביצית מופרית. במידה ולא מתרחשת הפריה, המצע מנוקה בתהליך הווסת, לאחר הניקוי תחל שוב הכנה של מצע חדש. במקביל לכך, פעם בחודש מוכנה ביצית לקליטת זרע, בכל חודש מחצוצרה אחרת, לסירוגין. כאשר מתרחשת הפריה והביצית המופרית נקלטת ברחם, מתחיל ההיריון. בחודש השלישי לעובר צורה של יצור אנושי, בחודש החמישי העובר מתחיל לנוע ברחם, ומגיב לקולות. בחודש השביעי מבשילים האיברים הפנימיים, ובמקרה של לידה מוקדמת העובר יוכל לשרוד, ובחודש התשיעי העובר השלים את התפתחותו, ונמצא בתנוחה מתאימה ללידה.

 לסיכום

 כמה שלא ננסה לברוח מזה, לכל אישה יש צורך, נטייה ורצון להפוך לאם. גם אם את חייה בסביבה קרייריסטית, גם אם את מאמינה שהאנושות מיצתה את עצמה, ומסיבות אידיאולוגיות בחרת לא להביא ילדים לעולם, הנטייה, הצורך והרצון להפוך לאם עדיין יהיו שם. זה לא אומר שכל אישה חייבת להפוך לאם, זה בטח לא אומר שאם לא ילדת, משהו לא תקין בך. זה רק אומר, שהצורך והרצון קיימים שם, מטבע הדברים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*