כללים חשובים לשמירה על עור הפנים הגברי

כללים חשובים לשמירה על עור הפנים הגברי

חלפו הימים שבהם חוסר טיפול בעור הפנים היה סימן לגבריות. נשים רוצות לעצמן גבר מטופח ושמור היטב, אבל זו לא אמורה להיות משימה בלתי אפשרית. אתה יכול למצוא מידע וטיפים רבים שנוגעים ליופי הנשי, אבל מה באשר לטיפים ליופי הנשי? ובכן, לא כל כך. נשים הן לא היחידות הזקוקות לטיפול עקבי בעור. גבר! גם אתה זקוק לזה.

שימוש בניקוי ובקרם לחות בלבד, לא מספיקים כטיפול פנים לגבר וכאמצעי לשמירה על עור גברי, בריא ונקי. כדי להימנע מעור יבש וסדוק, מומלץ לעקוב אחר כמה המלצות בסיסיות לטיפוח העור הגברי.

טיפים יעילים ליופי הגברי:

נח״ל (ניקוי, חיטוב ולחות) – השגרה החיונית

כמו חשיבותה של שגרת ׳נח״ל׳ לנשים, כך היא חשובה לא פחות גם לגברים, במיוחד לאלה שחשופים על בסיס יומיומי לזיהומים, לפליטות מכוניות, לעשן סיגריות ולמזהמים אחרים הפוגעים בעור. כמו כן, גברים נוטים להיות בעלי עור שמנוני ועבה יותר מנשים. לכן עליך להשתמש בניקוי פנים טוב שמתאים לכול סוגי העור.

ניקוי העור

ניקוי חיוני לחיטוי עור הפנים ולחיסול תאי העור המתים. השתמש בניקוי עדין שינקה את העור מבלי לייבש אותו. חוץ מזה, אל תתעצל לשטוף את הפנים לפני השינה, כדי לא לגרום לפצעי אקנה.

הניקוי הוא הכרח, כדי להימנע מפצעונים עם ראשים לבנים או שחורים ומאקנה.

חיטוב עור הפנים

להשגת טונוס עור מחוטב ומתוח, מומלץ להשתמש גם בתכשיר המבוסס על מי ורדים.

לחות

יישום של קרם לחות יסייע לך למנוע סדקים ועור יבש ונטול ברק. כשהעור מגרד, זה כואב וכדי לרפא סוג כזה של עור, חשוב למרוח קרם לחות סמיך על הפנים ועל הגוף. קרם לחות סמיך לא אמור להיות תכשיר שמנוני. יש בשוק מוצרים שונים של קרם לחות שהם קלילים ובכול זאת מגנים היטב על העור במשך שעות ארוכות.

תמיד למרוח קרם הגנה מפני השמש

דבר נוסף שגברים נוטים להתעלם ממנו הוא קרם הגנה. עליך למרוח קרם הגנה עם מקדם הגנה של מינימום 30. זה לא החום שגורם לשיזוף, אלא קרני השמש שמזיקות לצבע ולמרקם של עור הפנים שלך.

כדי למזער את נזקי השיזוף, חשוב למרוח קרם הגנה על הפנים ועל הידיים. מומלץ למרוח את הקרם כחמש עשרה דקות לפני היציאה החוצה, כדי לאפשר לחומר להיספג טוב יותר בעור שלך.

פילינג יומיומי

הפילינג חיוני מאוד כדי:

  • לחסל את תאי העור המתים
  • למנוע את הצטברות תאי העור המתים
  • למנוע את האפשרות ליצירת זיהום חיידקי בעור

אם לא תקרצף היטב את עור הפנים, הנקבוביות בעור יצברו לכלוך ויגרמו להופעת פצעונים לעתים קרובות יותר.

מכת המחץ ברשימת הטיפים ליופי הגברי היא הפילינג לעור הפנים. הסרת התאים המתים מעל פני העור תותיר את הפנים שלך קורנות ובריאות.

אחת לשבוע יש להשתמש בתכשיר פנים מגורען אך עדין, לשפשף את עור הפנים, ולעזור לפנים להפגין עור חלק ורענן. יתרון נוסף של הפילינג לפנים הוא, ריכוך זקיקי השיער, מה שיבוא לביטוי בגילוח חלק יותר, עם מינימום של גירויים.

לסוג עור רגיל או משולב, השתמש בקרם או בג׳ל פילינג, לשפשוף עור הפנים כדי להסיר כל לכלוך מהפנים שלך.

מניעת קמטוטים

אין בלוטות זיעה ושומן בעור שמסביב לעיניים. מצב זה הופך את העור שמתחת לעיניים לרגיש במיוחד להתייבשות.

היובש בא לביטוי בקמטוטים עדינים שהופכים בסופו של דבר לקמטים בולטים. כדי למנוע זאת, החל מעט קרם עיניים בכול בוקר ולפני השינה. בחר את קרם העיניים המתאים במיוחד לעור הפנים שלך.

שפתיים מזדקנות במהירות

אתה צריך לשים לב גם לשפתיים שלך. כאשר השפתיים צרובות מהשמש ונבקעות, הן נראות רע. שפתון טוב הוא חובה, לשם ריפוי כל הבעיות הללו. השפתון גם יהפוך את השפתיים לרכות וגמישות.

בנוסף, האם ידעת שהשפתיים מזדקנות עם הזמן? התבונן במראה מקרוב ותבחין בקווים הדקים. ככול שהשנים חולפות, כך מתחילות השפתיים להיראות יותר ויותר סדוקות.

לגבר אין את היתרון שיש לנשים, להסתיר את השפתיים מתחת לליפסטיק אדום. לכן, הקפד למרוח שפתון עם מקדם הגנה גבוה במהלך היום, ועם לחות מזינה במהלך הלילה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*