כלים שיווקיים יעילים ליציאה מתקופת הקורונה

כלים שיווקיים יעילים ליציאה מתקופת הקורונה

בעוד המשק המקומי והעולמי גם יחד מתחילים לחזור לפעילות לאחר ההשבתה שבעקבות התפרצות מגפת הקורונה, עסקים קטנים רבים מנסים להתמודד עם טלטלות התקופה ולהחזיק את הראש מעל המים. עכשיו זה בדיוק הזמן להשתמש בכל כלי שיווקי יעיל שעשוי להתאים לעסק שלכם. במקרים רבים, כלים פשוטים דוגמת אריזות קרטון מעוצבות או מוצרי קידום מכירות יכולים לעשות כרגע הבדל עצום.

בשיתוף פרי חשיבה – פתרונות אריזה בהתאמה אישית

בעוד מרבית העסקים נסגרו לחלוטין במהלך החודשים האחרונים בהם נכנס העולם לבידוד עקב התפשטותה של מגפת הקורונה, בתי עסק שבכל זאת רצו להמשיך לפרסם ולשווק עשו זאת בעיקר באינטרנט, שכן מרבית האנשים בעולם לא ממש יצאו מבתיהם, וכן בילו שעות נוספות ברשת. עכשיו, כשההמונים חוזרים לצאת מהבתים ובתי עסק מתחילים לחזור לפעילות, ניתן ורצוי להשתמש גם בכלים שיווקיים יעילים נוספים. להלן שתי דוגמאות לכלים מומלצים שכאלו, בעיקר בעת זו –

אריזות קרטון מעוצבות וממותגות – השימוש באריזות קרטון מעוצבות בתור כלי שיווקי, ולא רק כאמצעי איכותי וזול לאריזה, מכירה ומשלוח של מוצרים, החל להיות נפוץ ביותר בשנים האחרונות בישראל. בדיוק עכשיו, ולמעשה גם במהלך סגר הקורונה עצמו, שימוש באריזות קרטון מעוצבות הופך לכלי שיווקי אפקטיבי במיוחד. חישבו, למשל, על אריזות קרטון למשלוחים – משלוחי המזון והמוצרים דווקא פרחו ושגשגו משמעותית ככל שהסגר היה הדוק ומחמיר יותר, ובזמן בו בית העסק אינו יכול לבוא במגע ישיר עם לקוחותיו, שימוש באריזת קרטון מעוצבת מאפשרת לאותו עסק לפרסם את עצמו "בשלט רחוק". אריזות קרטון מעוצבות מאפשרות ללוגו, לצבעים ולמסרים השיווקיים של בית העסק לצאת משטחו ולהגיע לאינספור לקוחות קיימים ופוטנציאליים, גם כשכולם סגורים בבתים ובלי לסכן אף אחד. גם כעת, כאשר מתחילים לחזור לפעילות מהוות אריזות קרטון ממותגות ומעוצבות דרך אפקטיבית וטובה ביותר לפרסם את בית העסק, שלא לדבר על מקרה פוטנציאלי של גל שני של התפרצות קורונה, וחזרה של הסגר הכללי.

מוצרי קידום מכירות – בזמני שגרה עושים בתי עסק רבים שימוש תכוף גם במה שנקרא – מוצרי קד"ם  (מוצרי קידום מכירות). מוצרי קדם עשויים להיות מוצרים קטנים וסמליים מסוגים שונים, החל ממחברות וחבילות של פתקים קטנים למשרד ועד כובעים או פד לעכבר המחשב. על גבי המוצרים הקטנים והשימושיים הללו מדפיסים את הלוגו של בית העסק אותו מעוניינים לקדם, כמו גם פרטים בסיסיים שונים (דוגמת מספר טלפון) ומחלקים אותם כמתנות באירועים עסקיים שונים. כך, אותם פריטים קטנים ושימושיים הולכים הביתה יחד עם הלקוחות הפוטנציאליים המקבלים אותם במתנה, ובעצם מפרסמים את בית העסק במשך ימים, שבועות וחודשים ארוכים גם לאחר אותו אירוע. בעוד ניתן גם לשלוח  מוצרי קד"מ בדרכים שונות, ניתן להשתמש בכלי שיווקי יעיל זה גם כיום, עוד לפני שאירועים עסקיים וכנסים מסוגים שונים חוזרים להתקיים באופן שוטף.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*