ככה נשארים בליגה!

ככה נשארים בליגה!

אשדוד יצאה להרצליה לאחר שאמש באופן תמוה גליל גלבוע, המתמודדת מול אשדוד על הירידה מצליחה להביס את מכבי תל אביב, באשדוד לא בנו על התוצאה הזו והיו חייבים להשאיר הסטטוס קוו בתחתית, מה שהצריך מבחינתה ניצחון חוץ בהרצליה.

כח צביקה למשימות מיוחדות נחת בהרצליה כשהוא נחוש ומוכן למלחמה, וכך אכן קרה, זהו ללא ספק אחד המשחקים המותחים, ואחד הנצחונות היפים של הקבוצה השנה, אם תחפשו שם, זה איוואן אסקה, אם תחפשו מילה… מלחמה. 32 נקודות מדהימות של השחקן המצויין הזה וניהול משחק אמיץ של צביקה שרף הביא ניצחון חשוב במיוחד (שלישי ברציפות), ניצחון שככל הנראה יהיה זה שישאיר את אשדוד בליגת בצורה הכי מכובדת שקבוצה יכולה לבקש.

אשדוד היתה ראויה לניצחון, היא הובילה כמעט ב-90% מזמן המשחק ולמעט כמה שניות במהלך המשחק הצליחה הרצליה ליטול את ההובלה אך אשדוד יחד עם זאק רוזן המצויין (18 נק׳), צ׳ארלס תומאס שנתן תרומת נקודות יפה (17 נק׳) ונאנלי אף הוא עם 17 נק׳ לא באו להשאיר שום נקודה בהרצליה.

יורם אסרף, יו״ר הקבוצה חזר לנשום לרווחה לאחר שגליל גלבוע הדירה שינה מעיניו אמש ומצליח יחד עם הצוות הנהדר שלו לשמר את הסטטוס קוו ולהקשות על גלבוע את צמצום הפער ״אני לא רוצה להיות תלוי באף קבוצה, רוצה לנצח עד שההישארות תובטח גם באופן תיאורטי״ כך מסר יורם עם סיום המשחר, הוא ברך את צביקה שרך על עבודה מצויינת ואת השחקנים על רוח הלחימה והמחוייבות.

בחמישי הקרוב יגיעו הירוקים ממכבי חיפה להיכל הקריה למשחק חם וחשוב. המשחק יחל בשעה 19:30 וכולם מוזמנים לבוא ולעודד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*