כך תצאו לחופשה משתלמת באזורים המבוקשים בישראל

כך תצאו לחופשה משתלמת באזורים המבוקשים בישראל

בשיתוף פתאל

היעד: אילת, טבריה או ים המלח. המטרה: לחסוך במחיר. האמצעים: להזמין חופשה 3-6 חודשים מראש. הדקו חגורות, יוצאים לדרך!

אפטר קיץ למקדימים להזמין

זה אולי נשמע קצת מוזר להזמין חופשה בחודש אוגוסט ולממש אותה מספר חודשים לאחר מכן, אבל האמת היא שזה לא מוזר, זה אפילו משתלם במיוחד. הדילים הכי שווים הם הדילים השמורים למקדימים להזמין והם יכולים להגיע לעיתים לחצי מהמחיר המלא.

עכשיו בדיוק הזמן לחפש אחר דילים ליעדים הכי פופולריים בישראל וליהנות גם ממזג אוויר מעולה, מחיר שווה וכל הפינוקים שבחופשה.

אמנם יש זמן עד אז, אבל בכל מקרה האירוח יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות כך שאין סיבה לחשוש להזמין את החופשה שלכם מספר חודשים מראש. מי יודע, אולי אפילו עד אז הקורונה תיעלם לגמרי מחיינו והשגרה המוכרת והאהובה תחזור ובגדול.

איפה מתחשק לכם להתארח?

כשמקדימים להזמין מראש, נהנים ממחירים מעולים לחופשות ביעדים הכי מבוקשים וזוהי הזדמנות מעולה להרגיש נופש אמיתי במחיר שאי אפשר להשיג בהזמנה רגילה.

ההמלצה הראשונה: אילת.

היא תארח אתכם באהבה עם המון שמש וללא מע"מ, היא תציע לכם מלונות מכל סוג שתבחרו, החל ממלונות בוטיק אינטימיים ועד למלונות בסגנון הכל כלול, היא תיקח אתכם לאטרקציות ושלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר והיא פשוט תדאג להטעין לכם את האנרגיות ולהעניק לכם חופשה חלומית.

אל תשכחו שמדובר בכמה חודשים קדימה, כך שאם כבר לתפוס שמש אז רק בעיר הנופש של ישראל ובמחיר הכי טוב שיש. פשוט חפשו דיל לאילת למקדימים להזמין מראש ואתם שם.

ההמלצה השנייה: ים המלח

אם אילת מעט רחוקה לכם, תוכלו לקיים את החופשה המפנקת שלכם במקום הכי נמוך והכי מרגיע בעולם וליהנות מהצעות של דילים לים המלח במחיר הטוב ביותר.

גם בים המלח תמצאו מלונות מעולים בהתאם לחופשה המועדפת עליכם, בין אם תרצו נופש הכל כלול עם ארוחות מסביב לשעון או חופשת בוטיק אינטימית ושקטה יותר.

ההמלצה השלישית: טבריה

הצפון יותר מדבר אליכם? תקשיבו לו ותחפשו אחר דילים למלונות בטבריה.
בטבריה תמצאו מלונות מפנקים במיוחד הממוקמים ממש על הכנרת או בסביבתה, כך שתוכלו לספוג את האווירה הקסומה והייחודית שבאזור.

נופש משפחתי או זוגי?

לא משנה אם תבחרו לנפוש באילת, בים המלח או בטבריה, בכל אחד מהיעדים המפנקים תמצאו מלונות המותאמים להרכב משפחתי או זוגי.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, כדאי שתחפשו אחר דילים למלונות מסוג הכל כלול, כך שהילדים יוכלו ליהנות מפינוקים ופעילויות לאורך כל החופשה בזמן שאתם תתפנקו בבריכה.

אם אתם מעדיפים לצאת לחופשה זוגית רומנטית, כדאי שתתמקדו במלונות בוטיק, מלונות ספא או אפילו מלונות יוקרה. אל תשכחו שמדובר בדילים כל כך טובים שאפילו במלונות הכי איכותיים תוכלו למצוא חופשה במחיר שווה במיוחד.

*** באתר פתאל על הזמן מקדימים להזמין חופשה וחוסכים עד 50% הנחה

צילום: איה בן עזרי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*