כך תעברו דירה באשדוד בקיץ הקרוב

כך תעברו דירה באשדוד בקיץ הקרוב

מעברי דירה הם אחת הפעולות הכי עונתיות שקיימות בישראל. הביקוש לשירותי הובלה עולה בחודשי יוני – אוגוסט באופן כמעט בלתי נתפס. מדובר על עלייה בביקוש לשירותי מעבר דירה שבאה לידי ביטוי בקפיצה של 400% עד 500% והעיר אשדוד מהבחינה הזאת אינה יוצא דופן.

מדוע קיימת עלייה ניכרת בביקוש לשירותי הובלות באשדוד דווקא בחודשי הקיץ?

העתקת מקום מגורים היא לא ממש פעולה נוחה אבל אם כבר עושים אותה, כדאי לעבור דירה בתקופה שאי הנוחות בה תהיה מינימלית ככל שניתן וחודשי הקיץ הם הזמן הטוב ביותר לכך.

הסיבות לכך נובעות מהעובדה שמרבית המעברים מתבצעים על ידי שתי אוכלוסיות מרכזיות. הראשונה היא משפחות שצריכות לעבור דירה מסיבות שונות ושמעדיפות לעשות את זה בתקופה שבה לא מתקיימים לימודים.

הקבוצה השנייה שייכת גם היא למוסדות לימודים אם כי מעט שונים – אנו מתכוונים למעבר דירה בקרב סטודנטים. גם כאן מדובר במעברי דירה של סטודנטים שעומדים בפני התחלת שנת לימודים חדשה ועל כן עוברים דירה אל מקומות שסמוכים לאוניברסיטאות או למכללות.

אם בערים מסוימות בארץ ישנה קבוצה אחת שמהווה את החלק הארי, באשדוד קיים ביקוש לשירותי הובלה ומעבר דירה בקרב שתי הקבוצות הללו. ככה זה כשמדובר בעיר עם מוסדות חינוך אקדמאים מצד אחד ומשפחות צעירות ששוכרות דירות או משפרות דיור מצד שני.

המגמות הללו מביאות לביקוש גובר של מגוון שירותי הובלות באשדוד דבר שגורם למספר תופעות שמתחילות בעליית מחיר ההובלה באופן משמעותי ועד לכניסת גורמים זמניים לענף שבאים לעשות כסף מבלי להתחשב ברמת השירות.

במקרים קיצוניים שמתרחשים לא אחת, מובילים אפילו נעלמים בסמוך להובלה שנקבעה מאחר שהם לא עומדים בעומס העבודה ובעיקר משום שהצליחו לקבל הובלה הרבה יותר משתלמת בדיוק ברגע האחרון.

בעיות נפוצות שאתם צריכים להכיר

חברות הובלה זמניות

מאחר שהדרישה לשירותי הובלות באשדוד מזנקת בתוך זמן קצר, הענף הופך להיות מאוד רווחי ולמצוא עבודה זה ממש לא קשה. זו הסיבה שישנם גורמים שלא אכנה אותם אפילו חברות הובלה משום שהם לא מזכירים חברה מסודרת בשום אופן.

מדובר בכמה שותפים שבוחרים לקחת חופש מהעיסוק השוטף שלהם רק כדי להתחיל ולספק שירותי הובלות לכל דורש במשך תקופה קצרה, להרוויח כסף ולהיעלם עד השנה הבאה. מדובר לרוב בחברות ללא מחויבות וללא מוניטין מבוסס שחלקן מרחיקות לכת ונוהגות לשנות את שמן מדי שנה כדי להימנע מביקורות שליליות.

האם כל החברות הזמניות או החדשות כאלה? ברור שלא אבל אם צריך לבחור עדיף לשכור חברות הובלה עם מוניטין חיובי שמתמחות בהובלת דירה בעיר אשדוד.

הקפצת מחירים

עוד תופעה מכוערת מתייחסת לעניין המחיר. כולם יודעים שישנה תחרות בענף ושכמעט כל עוברי הדירות בישראל מבצעים סקר שוק לפני שסוגרים עם מי מהמובילים.

כדי "לעקוף" את הצרכן החכם, מובילים מסויימים מציעים מחירים מאוד מפתים, כמו שאומרים – כאלה שלא ניתן לסרב להם. הם נשמעים מאוד נחמדים בטלפון ואתם שוכרים את שירותי ההובלה שלהם.

בפועל, כשמגיע יום המעבר, הם ימציאו לכם שלל תירוצים מתוחכמים שכל מטרתם היא להעלות את המחיר – ברגע שאתם תלויים בהם ולא יכולים למצוא חברת הובלות אחרת באשדוד בהתראה קצרה כל כך. במרבית המקרים, הצרכן נאלץ לשלם הרבה יותר ממה שנקבע תחילה.

היעלמות פתאומית

ולסיכום התופעות שמהן אתם צריכים להיזהר, בחרנו אולי את הקיצונית מכולן – מקרים שבהם חברת ההובלות בוחרת להיעלם לכם ביום ההובלה.

למה שמישהו יעשה את זה? בעיקר כסף. לדוגמה, סגרתם הובלה במחיר של 2,000 שקלים ויום לפני כן מקבל המוביל פנייה ממישהו לחוץ שצריך הובלה בדיוק בזמן שקבע אתכם.

המוביל יודע שלאותו אדם אין הרבה ברירות ושהוא יכול לגבות ממנו גם 3,000 שקלים ואפילו 4,000 עבור שירותי הובלה זהים לשלכם. מדובר ברווח גדול במיוחד, מה שמביא אותו להיעלם וללכת אחר הכסף ולא השירות.

בחרו חברת הובלות איכותית ותעגנו את הפרטים בחוזה

אז מה עושים וכיצד מבטיחים שההובלה תתבצע באופן המצופה וחשוב אפילו יותר – שלא תתקלו בבעיות של הרגע האחרון כדוגמת מוביל שנעלם או כזה שבוחר לנצל את התלות שלכם ולהקפיץ את המחיר בעוד כמה מאות שקלים?

למען האמת זה די פשוט אבל מחייב אתכם לבצע מספר צעדים.

  1. אם חשבתם לסגור הכל בטלפון – שכחו מזה. זה לא אומר שאתם צריכים לפתוח את ביתכם לעלייה לרגל של חברות הובלה מכל אזור אשדוד אבל קבלת הצעת מחיר טלפונית, סינון ההצעות וקביעה עם 2 עד 3 מובילים שיבואו לראות את הבית, כמות התכולה ותנאי ההובלה, היא צעד הכרחי. מעבר לזאת, תוכלו להתרשם מהדמויות שעומדות להוביל את הפריטים הכי יקרים ואישיים לכם.
  2. חפשו חברות הובלה עם המלצות. אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים באינטרנט אבל התרחקו מחברות עם ביקורות שליליות.
  3. העדיפו חברת הובלה מאשדוד מהסיבה הפשוטה שפחות נסיעות ומרחק קצר יותר אמורים להוזיל את המחיר.
  4. ביטוח – חברה זמנית לעולם לא תחזיק בביטוח הובלות. זו דרך מצוינת לסנן את החאפרים ולבחור במישהו מקצוען.
  5. החתימו את חברת ההובלה על חוזה – ערכו חוזה מפורט שכולל את מהות ההובלה, שירותים נוספים כגון אריזה, מספר הארגזים, תיאור הרהיטים והמחיר שנקבע. כמו כן ציינו את הקנס שיוטל על מי שיבטל את ההובלה בפרק זמן לא סביר.

בחירת חברת הובלות באשדוד צריכה להיעשות בקפדנות אחת כמה וכמה בחודשי הקיץ שבהם הבעיות הרגילות רק הולכות ומתעצמות. אנו סבורים שאם נהגתם על פי הסעיפים שתוארו, מצפה לכם מעבר דירה נינוח ככל שניתן חף מהפתעות לא צפויות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*