כך תבחרו נכון דיג'יי לחתונה

כך תבחרו נכון דיג'יי לחתונה

תכנון החתונה המושלמת מצריך כמובן גם דברים נוספים מעבר לאולם, שמלת הכלה המהממת שלך (וגם החליפה לחתן, אבל בינינו, זה פחות חשוב 😊), האוכל המשובח והעיצוב הקסום. מרכיב משמעותי בתכנון הוא המוזיקה, מה שיגרום לאורחים שלכם לזוז, לרקוד ולגמרי להיכנס לאווירה השמחה והמרגשת ביום המיוחד שלכם. דווקא בגלל שהמוזיקה בחתונה היא נושא כה חשוב ומהותי, מדובר על אחת הבחירות הקשות והרגישות ביותר שאתם צריכים לעשות, בחירה שתשפיע ישירות על האווירה, האנרגיות וההצלחה בחתונה שלכם!

לקראת עונת החתונות שסופסוף חוזרת לחיינו, הכנו עבור הזוגות המתרגשים והמאושרים מדריך מעשי ושימושי – כך תבחרו נכון דיג'יי לחתונה. אז עם שיר אהוב ומרגש באוזניים שלכם, בואו נצא לדרך.

קבלו המלצות

קודם כל צמצמו את רשימת האפשרויות שלכם לבחירת די ג'יי דרך קבלת המלצות מחברים וזוגות שאתם מכירים וסומכים עליהם, רצוי כאלו שיש להם העדפות דומות לשלכם מבחינת טעם מוזיקלי והאווירה של החתונה עצמה. לצד חברים שכבר התחתנו וממליצים לכם על DJ לחתונה, בהחלט רצוי גם לבדוק באתרים ייעודיים המרכזים ספקי שירות לאירועים, כאשר ספקים אלו מוצגים רק לאחר שנבחרו בפינצטה מבחינת איכות ושירות.

המלצה טובה תיתן לכם הרבה מידע מקדים חשוב מבחינת אופן העבודה של אותו תקליטן או חברת די ג'יי, סוג המוזיקה שהוא מתמחה בה, ה"אנרגיות" שהוא מביא עימו לאירוע ושאר פרטים החשובים לכם.

חפשו חיבור אישי איכותי ביניכם

בשלב בו יש לכם כבר כמה שמות של תקליטנים לחתונה, דיברתם בטלפון ואתם רוצים לבדוק יותר לעומק, חשוב לקבוע פגישה פיזית – לא בזום או בשיחת וידאו! אין ספק כי אחד המרכיבים הכי חשובים בבחירה נכונה ומדויקת של די ג'יי לחתונה הוא החיבור ביניכם כזוג ואליו כאדם וכבעל מקצוע. אם אתם "משדרים על אותו גל" ונוצר ביניכם חיבור אישי איכותי ונעים, זו כבר התחלה מצוינת.

זיכרו כל הזמן שהדיג'יי שם כדי להכניס המון שמחה לחתונה, אנרגיות טובות ומקפיצות וליצור דרך המוזיקה את האווירה המדויקת שאתם מחפשים בכל רגע נתון וגם את זו שהחתונה עצמה זקוקה לה. לכן חייב להיות חיבור אישי טוב, דיג'יי צריך לדעת לקרוא את הזוג ואת האירוע, להתחבר לרצונות ולשאיפות שלכם ולעוף איתן גבוה דרך המקצועיות שלו והחיבור ביניכם.

דגש על מקצועיות, ניסיון ואיכות הציוד

מעבר להיבטים בינאישיים ולהתאמה מבחינת סגנון מוזיקלי, כאשר עונים על השאלה כיצד לבחור דיג'יי לחתונה, חשוב מאוד לשים דגש על מקצועיות רבה מאוד של דיג'יי פוטנציאלי שאתם שוקלים לעבוד איתו, על הניסיון המעשי שלו במוזיקה לחתונות וגם על איכות הציוד הטכנולוגי שהוא מביא איתו לאירועים – כי סאונד איכותי וכלים טכנולוגיים להפקת דיג'יי מנצחת הם הכרחיים להצלחה המלאה של המוזיקה בחתונה.

כל חתונה היא עולם ומלואו מבחינה מוזיקלית, מבחינת המרכיבים והשלבים שלה והצרכים שלה לאורך הערב. דיג'יי טוב רואה כל הזמן מה קורה, מכיר את תכנית האירוע ויודע להתאים במדויק את המוזיקה למצב ולשלב החתונה להרים ולהקפיץ כשצריך, לרגש ברגע הנכון, להרגיע ולחבר בזמן האוכל או קבלת הפנים, להפתיע אורחים מיוחדים עם שיר אהוב וכן הלאה.

דיג'יי שמתאים לסטייל המוזיקלי שאתם מחפשים ואוהבים

היום יש תקליטנים לחתונות מכל הסוגים והסגנונות המוזיקליים. יש מגוון אדיר וזה מעולה ומאפשר לכל זוג התאמה אישית מלאה לסטייל המוזיקלי שהם מחפשים ואוהבים. בבחירת דיג'יי לחתונה קריטי שתלכו עם מישהו שמתאים בדיוק לסגנון שאתם מחפשים, לאווירה שאתם רוצים שתהיה וגם למאפיינים נוספים בחתונה כמו המיקום המיוחד שבחרתם, סוג האורחים וסגנון החתונה בכללותו.

עוד כמה טיפים מנצחים

  • לא משנה באיזה דיג'יי בחרתם, אתם חייבים שיהיה לו ולכם גיבוי למקרי חירום בהם הוא לא יכול להגיע, מאחר ושאר מקרים לא רצויים.
  • כמובן שחשוב שהדיג'יי לחתונה שלכם יכיר את המקום בו נערכת החתונה, בעיקר מבחינת מערכות הסאונד הקיימות והמבנה האקוסטי.
  • סיגרו מראש את כל הפרטים הטכניים – שעות האירוע, מתי על התקליטן להגיע, תוספות שאתם רוצים וכמובן מחיר.
  • אם סגרתם עם דיג'יי שעובד עם חברה ולא כעצמאי, וודאו מעל לכל ספק ובאופן רשמי שרק הדיג'יי שאתם בחרתם יגיע לאירוע שלכם.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*