כך תבחרו אוזניות לריצה הכי טובות שיש

כך תבחרו אוזניות לריצה הכי טובות שיש

כיום עם העלייה בכושר ובתזונה, רבים בוחרים לרוץ ולשמור על כושר. זוהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל מבלי לשלם כסף רב על מכוני כושר או על מכשירים ביתיים שונים. מכיוון שהריצה לרוב נמשכת זמן רב, רבים מעוניינים לשמוע מוזיקה או רדיו תוך כדי, זאת על מנת שהזמן יעבור בצורה מהירה ונעימה.

מאמר זה מטרתו לעזור לכם לבחור אוזניות לריצה ויפרט את יתרונות אוזניות אלו, אבל גם יסביר למה צריך אוזניות מיוחדות לריצה, יפרט לגבי סוגים שונים ועוד.

מטרתו של מאמר זה היא להעניק מידע לאותם אלו המעוניינים ברכישה של אוזניות לריצה, אבל אינם יודעים מהיכן לרכוש ובקיצור – להנגיש להם את כל המידע.

למה לרכוש אוזניות לריצה?

אם גם אתם שואלים את עצמכם למה יש צורך לרכוש אוזניות לריצה? זוהי שאלה נכונה. כיום ניתן לראות אנשים רבים רצים בפארקים, ברחוב, על מנת להוריד ממשקלם או לשמור על הבריאות. אם בעבר רבים הסתפקו באוזניות עם כבל המחבר ביניהן או עשו שימוש באוזניה המתאימה לטלפון הנייד, אך כיום רבים חושבים ובצדק שזוהי אינה חווית שמיעה מספקת. בנוסף, האוזניות נופלות מהאוזן והשמיעה לא טובה בזמן רעשי הרקע של הריצה. רבים מהיצרנים ראו את החסרונות האלו וייצרו אוזניות המותאמות לריצה. עם אוזניות כאלו ניתן לרוץ ואין בהן את החסרונות הרבים של האוזניות הרגילות (כאמור אינן מותאמות לרבים מהרצים) . הביקוש לאוזניות כאלו הגיע מהשטח, כך שלמעשה שהשטח דרש את ייצור האוזניות האלו על מנת להתאים לצרכיו.

יש מגוון רחב של יתרונות לאוזניות ריצה

  • אוזניות שאינן נופלות

האוזניות האלו בנויות בצורה כזו שהן מונחות היטב על האוזן, כך שהן לא נופלות גם כאשר רצים מהר. אחד היתרונות שלהן הם שהאוזניות נצמדות חזק מאד לאוזן, כך שאין אינן מצליחות ליפול מהאוזניים גם בשעת ריצה מהירה.

  • אוזניות איכותיות

כיום קיימים בשוק מגוון רחב של אוזניות אלחוטיות מומלצות המיועדות במיוחד לריצה, כך שהן לא רק מנגישות את הטכנולוגיה עצמה, אלא גם עשויות על ידי מיטב החברות- מה שאומר שהושקעה בהן מחשבה רבה על מנת שיותאמו לריצה.

  • אוזניות עמידות

ריצה כמו כל דבר היא ספורט, כך שאוזניות ריצה עלולות ליפול ולהיסדק והשמיעה בהן עלולה להיפגם. אוזניות ריצה יוצרו במיוחד כך שיהיו עמידות לנפילות, דבר הגורם לרבים לרכוש אותן ולהנות מחוויית ריצה שלא נראתה כמותה.

  • מחיר משתלם

רבים חוששים לרכוש אוזניות ריצה בגלל המחיר, אך כיום ניתן למצוא אוזניות ריצה שמחירן ממש משתלם. המשמעות היא שלא כדאי להתפשר על אוניות שהן לא איכותיות במיוחד.

איך בוחרים דגם איכותי אוזניות לריצה?

  • חומרי גלם

מכיוון שמדובר על אוזניות איכותיות במיוחד, חשוב מאד שיהיו עשויות מחומרי גלם איכותיים, כמו למשל סיליקון, הנחשב לחומר עמיד וגם איכותי במיוחד.

  • עמידות גבוהה בפני רטיבות וזיעה

מכיוון שמדובר בריצה, לעיתים רצים בזמנים שבהם מזג האוויר גשום או חם במיוחד. רבים לא רוצים שהאוזניות יתקלקלו או השמיעה שלהם תפגע, זאת מפני שהן אינן עמידות מספיק. לכן חשוב מאד למצוא אוזניות כמה שיותר עמידות.

  • מבנה ארגונומי

האוזנייה צריכה להיות צמודה לאוזן ומותאמת לה, לכן חשוב מאד לרכוש אוזניות איכותיות שיכולות להתאים את עצמם למבנה האוזן. דבר זה מקנה לרבים מבין האנשים אחיזה נוחה במיוחד, כך שניתן להתאים אוזניות בהתאם לתחום הספורט הספציפי למשל כמו ריצה.

  • סוג האוזנייה

יש מגוון רחב מאד של סוגים, כך שכל אחד יבחר את הסוג המתאים לו.

  • איכות השמע

זהו פרמטר שלא כדאי לוותר עליו כלל.  חשוב להבין כי מדובר על בחירה נבונה במיוחד, כך שחשוב להשקיע זמן על מנת למצוא את האוזניות שיתאימו לכם במיוחד וישנו את העולם שלכם.

קרדיט: יח"צ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*