כך אתם הורסים את המזגן שלכם ואפילו לא שמים לב

כך אתם הורסים את המזגן שלכם ואפילו לא שמים לב

אין מקום בעולם כמו ישראל ואין כמו מזג האוויר הישראלי, לטוב ולרע. 10 חודשים של קיץ לוהט ובראשם יולי-אוגוסט, בהם הטמפרטורות מטפסות לגבהים שקשה להבין איך אנחנו שורדים בהם. בחודשיים הנותרים אנחנו מפללים לגשם, אבל סובלים מקור עז וירידת טמפרטורות קיצונית, שקשה להתרגל אליהן אחרי כל כך הרבה חודשים בחום. מזג האוויר הטרופי בארץ הפך את ענף מיזוג האוויר למשגשג במיוחד. בקיץ אי אפשר לתפקד בלי מזגן איכותי שמקרר את הבית ביום ובלילה ובחורף אנחנו ממהרים להדליק אותו על-מנת להתחמם ולחמם את המשפחה, עד שהקיץ יגיע שוב.

מה שמפליא זה שהמזגן הוא מוצר חשמל שנמצא בכל בית ועדיין הרבה אנשים לא יודעים לשמור, לתחזק ולנקות אותו כראוי. התוצאה היא הוצאות כספיות גדולות על תיקונים והתקנות, או מיזוג אוויר שלא פועל ברגע הכי קריטי, כשהמעלות מטפסות הרחק מעל ה 30 צלזיוס.

ספריי לניקוי מזגנים, טמפרטורה בינונית וניקיון, יצילו את המזגן שלכם

נתחיל מנושא שמכאיב לכיס של כולנו: בזבוז חשמל. חשבון החשמל בישראל הוא גם ככה גבוה, אז למה לעשות פעולות שרק יעלו אותו עוד יותר? כיוון המיזוג לטמפרטורות קיצוניות גורר בזבוז בחשמל וחשבון מנופח בסוף החודש ואפשר להימנע מכך על-ידי כיוון טמפרטורה הגיונית ומתונה. אם בחוץ יש 35 מעלות יהיה לכם נעים גם אם המיזוג עומד על 24 מעלות. ממש אין צורך להקפיא את הבית עם טמפרטורות חורף ולגרום לבזבוז חשמל.

ספריי לניקוי מזגנים הוא מוצר מעולה אבל הוא לא יעזור לכם אם לא ניקיתם את הפילטרים של המזגן. אנשים רבים מפעילים מיזוג מבלי לדאוג לתחזוקה השוטפת הזו, הכוללת פעולה פשוטה של פירוק קל של הפילטרים פעם בחודש, ניקויים והחזרתם למקום. 10 דקות עבודה ויש לכם מזגן שפועל נהדר, בלי צורך להתקשר לטכנאי. ספריי לניקוי מזגנים הוא יעיל לתחזוקה אבל אתם פוגעים במיזוג במקרים בהם אתם מעשנים ליד המזגן או מטגנים במטבח שנמצא סמוך לו. עשן הסיגריות והטיגון חודר לעומק המזגן וגורם לו לנזק בלתי הפיך והפצת ריח רע ולכן יש להימנע מכך כמה שניתן.

ספריי לניקוי מזגנים הוא מוצר חובה בכל בית

ספריי לניקוי מזגנים מגיע במיכל של 400 מ"ל ומשתמשים בו כדי לרסס ישירות על המסנן, המעבה וחלקי הפלסטיק של המזגן. יש לו כמה שימושים, שהחשוב מבניהם הוא קטילה של עד 99.99% מהחיידקים. כן, אותם חיידקים שמתפשטים ברחבי הבית בכל פעם שאתם מדליקים מיזוג ועוברים אליכם ואל הילדים. התכשיר מתפשט בכל רחבי מערכת המיזוג וקוטל חיידקים ובקטריות, לשימוש בטיחותי ונוח. עוד תפקיד של ספריי לניקוי מזגנים הוא נטרול ריחות לא נעימים, אותם ריחות שנדבקים למיזוג מעשן סיגריות או טיגון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*