כיצד CRM משפיעה על גדילת העסק שלכם?

כיצד CRM משפיעה על גדילת העסק שלכם?

עולם מערכות ה-CRM הפך פופולרי במיוחד במדינת ישראל ובעולם בכלל בעשור האחרון, בעיקר בקרב יזמים, בעלי עסקים מנהלי מכירות וכן הלאה. אבל מהי מערכת CRM ? כיצד היא משפיעה על גדילת העסק שלנו? בעבר הלא הרחוק – מעט לפני שהתחילה מגמת ייצור המונית וכמובן שלפני תחילת העידן הדיגיטלי ועולם הרשתות החברתיות – רוב בעלי העסקים ניהלו עסק קטן ומקומי במרבית המקרים. באופן טבעי מרבית לקוחות בית העסק היו לקוחות קבועים אשר יצרו עם הזמן קשר אישי בינם לבין בעל העסק, המוכרים ושאר לקוחות העסק. יחד עם התפתחות העידן הטכנולוגי ניתנה ליותר ויותר בעלי עסקים ההזדמנות להיחשף ולהתפתח, אך לא יחד עם זאת גם השפיעה לרעה על הקשר האישי בין בעלי העסקים ללקוחותיהם. הצד השלילי הוא ברור – היכרות אישית עם הלקוח מאפשרת להתאים במיוחד עבורו את המוצר או השירות בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר, דבר אשר נמנע מאיתנו ברשתות החברתיות – ובנקודה זאת נכנסת מערכת ה-CRM לתמונה.

אז מהי מערכת CRM ?

מערכת CRM, הינה מערכת דיגיטלית חכמה אשר מהווה את "מרכז ניהול הקשרים" של בית העסק. יחד עם הטמעת מערכת CRM בארגון, תוכלו לאפסן מידע על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, לנהל חשבונות ומלאי, לנהל עובדים ופרויקטים וכן הלאה וכן הלאה. בדומה לרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, גם מערכת ה-CRM מבוססת על משפכי שיווק ופסיכולוגיה צרכנית המושתת על אנשים ויחסים. זאת גם אחת הסיבות המובילות לכף שמערכת CRM הינה יעילה והכרחית על מנת להגדיל את מחזור המכירות של בית העסק.

כיצד מערכת CRM משפיעה על גדילת העסק?

מערכות CRM מותאמות באופן אישי בהתאם לצרכי הלקוח מאפשרות לבעלי עסקים שונים לנהל בצורה יעילה ומסודרת יותר וכן במקום אחד מרוכז את קשרי הלקוחות, את הקשרים העסקיים וכל שאר נתוני הקשר הרלוונטים לארגון, מערכת CRM מתרגמת את נתוני העסק המגיעים עקב מכירות, לקוחות, שיווק במדיה החברתית וכן הלאה וכן הלאה. מערכת איכותית מאפשר לכם לשלב בין פעולות שיווקיות לקהל יעד חדש לבין פעולות ללקוחות קיימים: לפתח את בסיס הקהל הקיים ולבחון באופן עקבי ורציף את ערך הפעולות הנעשות.

שמירה על סטנדרט גבוה ועקבי של שירות לקוחות

שירות טוב הוא שירות אשר מייצר חווית רכישה חיובית אצל הלקוח. יחד עם זאת, מה דרוש מאיתנו לעשות על מנת לגרום ללקוח להרגיש באותה חוויה? מאחר וכל פרופיל לקוח בנוי ממידע רב הכולל את פרטיו האישיים עד היסטוריית הרכישות שלו, אתם עשויים להעניק לו שירות איכותי בסטנדרט גבוה יותר. על כן, בית העסק שלכם משרת את כלל לקוחותיו, כך שייתכן כי הלקוח יזכה לקבל שירות מנציגים אחרים בכל פניה שלו. בעת השימוש במערכת CRM איכותית, אתם שומרים על שירות איכותי באופן עקבי ויעיל. כל נציג, בשל החשיפה המרבית לנתונים בפרופיל הלקוח, יוכל תוך שניות ללמוד את אופי הלקוח, ובהתאם להעניק לו את המוצר או השירות המתאימים ביותר עבורו בצורה מהירה ואפקטיבית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*