כיצד נמצא טכנאי דודי שמש אמין באשדוד?

כיצד נמצא טכנאי דודי שמש אמין באשדוד?

ישראל היא מדינה שטופת שמש ודודי שמש כיום נפוצים כמעט בכול בית. לדודי שמש יתרונות רבים ולכן אין זה פלא שהשימוש בהם רק עולה וגדל ואפילו מעוגן בחוק עוד מ-1976. כשהגידול בדודי שמש עולה, עולה גם בהתאמה כמות טכנאי דודי שמש. זה אולי נשמע פשוט להזמין טכנאי דוד שמש, אך לפני שמזמינים אותו צריך להבין שיש גם טכנאים פחות אמינים ופחות מקצועיים מהשאר. בישראל קיימים כמה בתי ספר ללימוד מקצוע טכנאי דודי שמש וחשוב להזמין מישהו שהוא אכן למד ויש לו ידע מקצועי בהתקנה או בתיקון. אז אם כך איך ידע איזה טכנאי אמין? לפניכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

הדרכים למציאת טכנאי דוד שמש אמין:

סקר שוק: אחד מהדרכים הנפוצות כיום לבדוק לגבי עסק או איש מקצוע הוא האינטרנט. חפשו את שם המתקין אולי יש לו אתר מסודר ואולי תראו עבודות קודמות שלו ותעודות. שימו לב לפרטים כמו וותק עבודה, המלצות וכו'.

אחריות: בדקו עם טכנאי דודי שמש באשדוד אותו אתם רוצים להזמין, שיש לו אישורים לעבודה והאם הוא נותן לכם אחריות על הובלת הדודים, מה אורך האחריות על המזגן המותקן ואילו שירותים נוספים כוללים האחריות כוללת. כשיש אחריות מינימלית על הציוד מצד המתקין, זה קצת מחשיד וכדאי שתשקלו שוב האם שווה להשכיר את  שירותו של אותו מתקין.

מחיר: מחיר התקנה או  תיקון של דוד שמש אמור להיות סטנדרטי אצל רוב טכנאי דודי השמש בעיר אשדוד. שימו לב להצעת המחיר של המתקין, שכן מחיר נמוך מדיי יכול להעיד על ציוד פחות חדיש וטוב, או על חוסר מקצועיות של הטכנאי. כמובן שגם לשלם  מחיר מופקע זה לא נכון. בדקו מה המחיר הממוצע אצל כמה טכנאים שונים ואז תחליטו.

בדיקה חינם: בדיקה חינם זה דבר מקובל בבדיקה של דוד שמש. בררו אם אותו טכנאי לגבי בדיקה שכזו ואם תקבלו תשובה חיובית או אפילו דרישה כספית מינימלית לכיסוי הוצאות הדרך, תדעו שמדובר בטכנאי אמין. טכנאי לא אמין ידרוש ממכם מחיר מופקע על בדיקה סטנדרטית ופה אתם צריכים להיזהר.

המלצות: אפשר לחפש המלצות על אותו מתקין שאתם רוצים להזמין, דרך האינטרנט או מפה לאוזן. המלצות על בעל מקצוע שעשה עבודה והלקוח צא מרוצה טוב מכול בדיקה אחרת שתעשו. אם אין לכם המלצות מחברים, אתם יכולים להגדיל ראש ולבקש מהטכנאי שמות של לקוחות קודמים ולהתקשר לשאול אותם אודות אותו טכנאי.

לסיכום: כמו שראינו יש כיום שפע של טכנאים, חלקם טובים ואמינים וחלקם פחות. לפעמים שווה לבדוק לפרטים על בעל מקצוע, במקרה הזה- טכנאי דודי שמש אמין. בדיקה מקדימה יכולה לפתור לכם בעיות עתידיות שיכולות לקרות לדוד שמש ובעיקר תחסוך לכם הרבה כסף.

מאמר בחסות חברת טופ דודים המספקת שירותי תיקון והתקנת דודי שמש וחשמל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*