כיצד לבחור נכס להשקעה או מגורים כששוק הנדל"ן בירידה?

כיצד לבחור נכס להשקעה או מגורים כששוק הנדל"ן בירידה?

לאחרונה נרשמה ירידה בכמות המכירות של דירות בארץ ועמה גם ירידה במחירים. אם חשבתם שהדבר ירתיע משקיעים, תהיו בטוחים שהמשקיעים המנוסים עדיין לא תרים אחר אפיקים אחרים, עם זאת מדובר בתהליך שדורש יותר זמן ומחקר מעמיק.

בשנים האחרונות מתקיים מאבק במחירי הנדל"ן אשר הוליד תוכניות ממשלתיות כמו מחיר למשתכן, זאת לצד בלימה של המשקיעים באמצעות מיסוי וחוקים חדשים אשר "מרעים" את התנאים שעד היום היו למשקיעים. אך למרות שמשקיעים רבים משכו את ידם משוק הנדל"ן, בהסתכלות לטווח הארוך עדיין מדובר באפשרות טובה אשר תניב תשואות ורווחים. זאת כמובן כאשר ההשקעה מבוצעת תוך התייחסות למשתנים כמו מיקום, גודל הדירה, מצבה והפיתוח הסביבתי.

לעיתים זו רק שאלה של מיקום

המיקום משחק תפקיד מרכזי בבחינת מידת הכדאיות, לכן אם אתם שואלים את עצמכם האם השקעת נדל"ן הנה משתלמת ביחס לאפיקי השקעה אחרים, סימן שלא בחנתם את מכלול האפשרויות העומד לרשותכם, כמו למשל השקעה בדירה בטבריה. דירות למכירה בטבריה הן הפתרון, שכן מדובר בעיר אשר נמצאת לפני תהליכי פיתוח סביבתי ועל כן מושכת אליה משקיעים מכל סוג. בטבריה גלום פוטנציאל עצום שעוד לא מומש עד תום וכרגע המחירים עבור דירות הנם לא יקרים ביחס לתמורה ולהיצע הקיים בשוק. הצפי הוא שמחירי הדיור יעלו. לכן, כל עוד שוק הנדל"ן נמצא בירידה, מומלץ לבצע רכישה על מנת לקצור את פירות העתיד.

בכל מקרה – פנו לחברה מקצועית

אם גם אתם חושבים שדירות למכירה בטבריה הן הפתרון ומחפשים לרכוש באזור נכס להשקעה או למגורים מוטב כי תפנו לחברה מקצועית אשר זהו תחום התמחותה ועל כן יכולה לכוון אתכם אל עבר מציאת נכסים מתאימים. חברת תיווך נדל"ן אשר פועלת באזור טבריה מכירה את השטח ואת היצע הדירות הקיימות בו ולכן יכולה לסייע לכם לבחור בנכס העונה לצרכים שלכם בדיוק. כמו כן, החברה יכולה לכוון אתכם אל עבר השקעה במסגרת התקציב שעומד לרשותכם ולכוון אתכם לאזור הנכון ולדירות שעומדות בקריטריונים שלכם. לכן אם ברצונכם למצוא נכס אטרקטיבי כששוק הנדל"ן בירידה, תוכלו לעשות זאת בקלות עם שירותיה של חברה מקצועית.

אבן דרך בדרך להצלחה

חברת אבני דרך נוסדה בשנת 2009 ומאז ועד היום יזמה ויוזמת פרויקטים רבים למגורים ברחבי ישראל. היות וצוות החברה מאמין שתחום השקעות הנדל"ן הוא שער לעצמאות וצמיחה כלכלית הוא מספק מעטפת שלמה של שירותים בתחום, זאת לצד מתן סיוע לכל אורך הדרך ועידוד משקיעים קטנים להטביע את חותמם בשוק המקומי. בשל ניסיונה, החברה מסייעת ללקוחותיה להיכנס לשוק הנדל"ן הן עבור מגורים והן עבור ההשקעה ובמסגרת הייעוץ מלמדת עסקים כיצד לרכוש דירה גם עם הון עצמי נמוך וללא ידע וניסיון קודמים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*