כיצד בוחרים מדפסות ביתיות

כיצד בוחרים מדפסות ביתיות

בעולם המודרני והמתקדם בו אנו נמצאים כיום, כמעט ואין בית בו אין מחשב אחד לפחות. הטכנולוגיה שנמצאת בכל מקום, גרמה לכך שכתב יד כמעט ונעלם מהעולם,  השחקן האולטימטיבי היום בשוק הוא המדפסת. שלא כבעבר, היום איכות ההדפסה הביתית היא מעולה, והעלות זולה. בבחירת מדפסת ביתית חשוב לשים לב לפרמטרים השונים.

שימוש במדפסת

הפרמטר החשוב ביותר, כמה אתם משתמשים במדפסת? הדפסות של מסמכים בודדים, או הדפסות בכמויות גדולות? צבעוניות או שחור לבן?. הייעוד של המדפסת הוא מרכיב חשוב וקריטי בבחירת המדפסת המתאימה והנכונה.

סוגי מדפסות

ישנם סוגים שונים של מדפסות המתאימים למגוון צרכים ורצונות, ברגע שקבעתם את הייעוד המרכזי של המדפסת, בחירת מדפסת ביתית תהיה משימה פשוטה הרבה יותר.

מדפסת הזרקת דיו – מדפסת אידיאלית לשימוש בית. מצליחה להדפיס בצורה טובה טקסט ותמונות. החיסרון העיקרי הוא המהירות, רוב מדפסות הזרקת הדיו הן מעט איטיות . היתרון המרכזי של מדפסת הזרקת דיו הוא העלות הנמוכה שלה.

מדפסת לייזר – מתאימה לכמויות גדולות של הדפסות. איכות הדפסה מעולה ובמהירות, אך חיסרון רציני הוא כאשר מעוניינים להדפיס בצבע, האיכות פחות טובה ממדפסות דיו, כמו כן מחיר מדפסת לייזר והטיונרים יקרות. אין ספק כי המדפסת עמידה ומתוכננת לעבודה אינטנסיבית בעומסים גדולים. בשנים האחרונות ניתן למצוא דגמים קטנים וקומפקטיים של מדפסות לייזר, כאלה המתאימות גם לשימוש ביתי.

מדפסת משולבת –  אופציה פופולארית מאוד בשנים האחרונות, המדפסת המשולבת כוללת בתוכה כמה פונקציות במכשיר אחד, מדפסת, פק, סורק ומכונת צילום. מדפסת משולבת פחות מתאימה להדפסות בכמויות גדולות, אך משמשת כפתרון אידיאלי בעל עלות נמוכה, מאשר עלותם של כמה מכשירים עצמאיים.

חיבורים

מדפסת ביתית נדרשת ברוב הבתים לשמש יותר ממחשב אחד, ולעיתים גם מכשירים כמו טלפון סלולארי או מצלמה דיגיטלית. לכן חשוב לבחור במדפסת עם חיבור Ethernet, חיבורי כרטיסי זיכרון שונים או PicBridge. בנוסף, חשוב שלמדפסת תהיה אפשרות חיבור לרשת ביתית אלחוטית, מחשבים נייידים, טאבלט, פלאפון ועוד.

מותג המדפסת

מדפסת הינו מכשיר שימושי מאוד, האמור לשרת אתכם נאמנה לאורך שנים. קניית מדפסת ממותג לא מוכר, יכולה לעלות ביוקר, כך שלמעשה המדפסת הופכת למכשיר חד פעמי. מותג מוכר וידוע כגון LEXMARK או BROTHER, מספק אחריות, שירות מלא, וכמובן אמינות.

בבחירת מדפסת ביתית, בדקו טוב טוב את צרכיי הבית ורק אז תקנו מדפסת מתאימה, מחברה מוכרת, כי לפעמים זול זה בעצם יקר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*