כיכר הכדורסל – כיכר חדשה ע״ש יאשה אליאשווילי ז״ל

כיכר הכדורסל – כיכר חדשה ע״ש יאשה אליאשווילי ז״ל

כיכר חדשה נחנכה היום באשדוד, ברחוב כוכב הדרום פינת שבט בנימין. במרכז הכיכר, המנציחה את הנער יאשה אליאשווילי ז"ל שנפטר מדום לב והוא בן 16 בלבד!, הוצב פסל של שחקני כדורסל שנתרם ע"י המשפחה. יהי זכרו ברוך.

היום בצהריים נחנכה כיכר חדשה באשדוד שתיקרא כיכר הכדורסל ע"ש יאשה אליאשווילי ז"ל. הכיכר ממוקמת ברחוב כוכב הדרום פינת שבט בנימין ובמרכזה פסל שחקני כדורסל שנתרם ע"י המשפחה.

כזכור, לפני שנתיים יאשה נפטר באופן פתאומי בהיותו בן 16 בלבד. המקרה הטראגי היכה כרעם ביום בהיר והותיר את משפחתו, חבריו וכל מכריו המומים וכואבים, שכן יאשה היה נער צעיר ובריא, ספורטאי מחונן ונמרץ. "באותו יום שישי הארור, יאשה חזר לביתו בצהריים, לאחר משחק כדורסל עם חבריו, והחליט לנוח. כאשר הוריו ניסו להעירו הוא לא הגיב וצוות מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו" נכתב באחד העיתונים שדיווח על המקרה הטראגי..

יאשה היה נער מחונן וכל מי שהכירו צפה לו עתיד גדול. הוא היה כדורסלן מצטיין במכבי אשדוד, תלמיד אהוב ומוכשר במקיף ט׳ שדיבר חמש שפות. נער כריזמטי, צנוע ומלא שמחת חיים. בטקס חנוכת הכיכר שנערך היום במעמד משפחתו, חבריו ונציגי הקהילה, נכבדי העדה הגיאורגית וראש העיר, נקבע כי הכיכר תיקרא כיכר הכדורסל ובמרכזה פסל בדמותם של שלושה כדורסלנים צבעוניים בפעולה. הכיכר הממוקמת ברובע י״ב, בצומת הרחובות כוכב הדרום פינת שבט בנימין, תנציח את זכרו של הנער המוכשר שיותר מכל חלם, אהב והקדיש את שנותיו לכדורסל.

בנאומו, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי העלה על נס את פועלו של הנער המוכשר. יהיה זכרו ברוך.

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*