כח צביקה לא הגיע לדרייב אין

כח צביקה לא הגיע לדרייב אין

מכבי אשדוד באר טוביה לא הגיעה לדרייב אין. אין הסבר אחר לתאר את היכולת הירודה של אשדוד אמש במשחק הליגה. מכבי אשדוד באר טוביה הפסידה ב-16 הפרש, למרות שהפועל תל אביב היתה רחוקה מלהרשים.

שום סטטיסטיקה של מכבי אשדוד באר טוביה העונה לא מזכירה את המספרים של אתמול ובטח לא את אחוזי הקליעה. דיאנטה גארת לא הזכיר ולו במעט את היציבות המאפיינת אותו ואיבודי כדור הזויים שלו הציגו את אשדוד באור מביך, אייזאה סוואן סיים משחק עם נקודה אחת בלבד כששום זריקה מ-3 נקודות לא מצליחה למצוא את הטבעת.

מי שכן הגיע היו דווקא הישראלים, ווילי וורקמן הצעיר הוביל אחרי תומאס את רשימת הקלעים ואחריו שולדבראנד עם 15 נקודות, נשמע לכם מוזר, גם לנו. גארת סיים עם 12 בלבד 6 איבודים ו-1 מ-7 ל-3 נקודות.

נשאלת השאלה אם מדובר ביום שחור שקורה מידי עונה לכל קבוצה או סוג של נפילת מתח אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת״א, בשבוע הבאה תיאלץ אשדוד להוכיח מול נס ציונה, בבית שמדובר במעידה חד פעמית.

ashbtta2

שולדבראנד זוכה להוקרה מהאקסית

מכבי אשדוד/באר טוביה: תומאס 19 (7-10 לשתיים, 5-6 מהקו, 4 חטיפות), וורקמן 16 (7-9 מהשדה, 5 אסיסטים), שולדבראנד 15 (3-8 לשלוש, 7 ריבאונדים), גארט 12 (1-7 לשלוש, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 6 איבודים), גלאדנס 5, סולומון 3, הול 2, סוואן 1 (0-9 מהשדה, 5 אסיסטים). כן שותפו: אורלנד ושרון.

מכבי אשדוד באר טוביה נגד נס ציונה, שני, 1.2.16 בשעה 20:50 – היכל הקריה

צילום: מנהלת הליגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*