'כחול לבן' עולה להילוך גבוה באשדוד

'כחול לבן' עולה להילוך גבוה באשדוד

מפגש ראשי מטות ופעילי 'כחול לבן' התקיים היום (ד', 17.7) בעיר אשדוד. את המפגש הובילו הרמטכ"ל ה-19 של צה״ל, רא״ל במיל׳, ח"כ גבי אשכנזי, יו"ר סיעת 'כחול לבן' אבי ניסנקורן, וח"כ אורית פרקש הכהן הממונה על אזור הדרום במהלך קמפיין הבחירות, ואשדודית במקור. חברי הכנסת נפגשו עם ראשי מטות 'כחול לבן' באשדוד כדי לשוחח על קמפיין הבחירות ועל המטרות, המשימות והאתגרים העומדים בפניהם. 

אל המפגש הגיעו ראש המטה הנכנס, דוד אסייג יחד עם אחותו של רא"ל במיל' ויו"ר הרשימה בני גנץ, אסתי גנץ, אשר מתגוררת בעיר. עוד נכחו במפגש אור שלו, ראש מטה גן יבנה ירדנה אוקמן וגלעד שחר.

מדברי רא״ל במיל׳, ח״כ גבי אשכנזי: "ביקרתי היום באשדוד- עיר מדהימה, עיר של עם ישראל: חרדים, חילונים, עולים חדשים, ותיקים… שותפים לדרך שרוצים שינוי, נגיע לכאן עוד הרבה."

ח"כ אבי ניסנקורן אמר: "לתושבי אשדוד מגיע ביטחון, מערכת חינוך ובריאות טובה וחזקה, ודאגה לצעירים ולגמלאים בעיר. כחול לבן תדאג לכל אלו כי באנו באמת לעבוד בשבילכם."

ח"כ אורית פרקש אמרה במפגש: ״כאשדודית גאה, שמחה להיות האחראית על פעילות המטה החשוב הזה של כחול לבן בעיר הים היפה. כולנו נעבוד קשה כי רק ביחד כחול לבן תייצר לכולנו אלטרנטיבה של ממשלה ערכית ומחוייבת רק לציבור!״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*