כולנו למען אליעזר

כולנו למען אליעזר

אליעזר המתוק, פעוט בן 4, נולד עם תסמונת צ'ארג' נדירה ונפגע בקנה הנשימה ואינו יכול להשמיע קול לאכול או לנשום בכוחות עצמו, עיוור בעין אחת ובשניה כבד ראיה וכן סובל מעוד מספר מומים קשים בגופו ולעיתים נמצא בסכנת חיים עד כדי החייאה! אליעזר נולד לאחר הריון תקין וכל הבדיקות הנחוצות עברו בהצלחה, למרות זאת במקרה שלו לא גילו את כל הבעיות.

עקב ריבוי הבעיות בגופו הקט, המליצו רופאיו על טיפולים וניתוחים מורכבים בארצות הברית במטרה להביא אותו למצב ככל הניתן הקרוב לבני גילו. עלויות הטיפולים והניתוחים קשות מנשוא ומסתכמים בסכומים שמשפחה נורמטיבית אינה יכולה לשאת לבדה .

מעבר לעלויות, הטיפול באליעזר דורש תשומת לב מלאה עשרים וארבע שעות ביממה – צריך בכל כמה דקות לנקות את הצינורית שממנה הוא נושם על מנת שלא יחנק-יום ולילה. הדאגה שבה חיי דודו ובני משפחתו היא יומיומית. לא ניתן לדעת איך יראו השעות הקרובות, מצבו של אליעזר מאוד שברירי ויכול מוירוס פשוט להגיע למצב של סכנת חיים.

דודו ויסמין הם זוג צעיר כמו כל אחד שביום בהיר כל עולם התהפך לגמרי וכעת הבן שלהם זקוק להם על מנת לנשום. לאחר שלוש שנים בהן דודו נעזר כלכלית בבני משפחה וחברים כל הרזבות נגמרו והוא חייב היה לפנות לכל מי שיכול לעזור.

עוזרים לאליעזר מגרה לנשום במופע התרמה: מוצ"ש 21.3.15 החל מ-20:00, אולמות חצר המלכה, צומת כנות רחוב האודם 2, צומת כנות עם האמנים ליאור נרקיס והראל מויאל.

להזמנות כרטיס באתר GoShow במחיר סמלי של 100 ₪. טל': 03-6133556.

כמו כן ניתן לרכוש כרטיסים במקום בערב האירוע.

למידע נוסף ותרומות: עמותת "חברים לרפואה" לציין שהתרומה למען אליעזר מגרה. הצלחת גיוס הכספים תלויה מאוד בהיענות הציבור לרכוש כרטיס ולהגיע למופע.

עוד מידע על אליעזרף

לינק לכתבה בערוץ 2: https://www.youtube.com/watch?v=B_R5dTayi1I&feature=youtu.be

לינק לכתבה ב-  YNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4508942,00.html

לינק לעמוד של אליעזר: https://www.facebook.com/helpEliezer

לינק לרכישת כרטיסים : http://www.goshow.co.il/show/1264/3485

טלפון לתרומה ישירה דרך עמותת חברים למען אליעזר חיים: 03-5777666.

טלפון לרכישת כרטיסים: 03-6133556.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*