כדוריד: אשדוד מתמקמת במקום השני

כדוריד: אשדוד מתמקמת במקום השני

הפועל "אלובין" אשדוד חוזרת מהפגרה עם ניצחון מוחץ על אס"א ת"א ומתמקמת במקום השני בליגה!!

שלושה שבועות ללא משחק רשמי כנראה עשו את שלהן והרעב והגעגוע למשחק גרמו להתפוצצות של שחקני אשדוד על המגרש.

משחק מצוין של הקבוצה השאיר את הכחולים לבנים מת"א די המומים לאורך 60 דקות.

הגנה מצוינת ואגרסיבית של החוליה האחורית בניצוחו של שר ההגנה, טיאומיר דודר, השאירו את אס"א ת"א די מתוסכלים עם שערים בודדים במחצית הראשונה .

מהצד השני משחק נהדר בהתקפה של מי אם לא , הזר הסרבי של הקבוצה, אלכסנדר בוסיץ, שמסתמן כאחד הזרים היותר טובים שנחתו בישראל, עם משחק מצוין שבסיומו הוא מסיים כמבקיע הבולט עם שבעה שערים.

דדי פרץ, הפיווט ה"הגדול" של הקבוצה שוב הוכיח שהוא לא רק פקטור בהגנה ויש לו המון מה להציע בהתקפה עם סיומת נהדרת מקו ששת המטרים ועם 4 שערים סה"כ.

יותם טל(4 שערים), רועי ביטון,(4 שערים) ועמרי קושמרו (2 שערים)שמרו על יציבות ומשחק מסודר והובילו את מהלך המשחק לפשוט הרבה יותר משחשבו והתכוננו במהלך כל השבוע.

אס"א ת"א מצידה הציגה משחק חלש מאוד כאשר השחקנים הבולטים שלה, ניבו לוי ורם טורקניץ , שחקני נבחרת ישראל שעוד בסוף השבוע שעבר הציגו משחקים מצוינים במדי הנבחרת אך לא הצליחו לשחזר את היכולת ההיא , בטח לא  כאשר הם פגשו את הגנת אשדוד שנחשבת לאחת הטובות אם לא הטובה ביותר בליגה, הציגו משחק נרפה מאוד בהתקפה , מה שהקל מאוד על אשדוד לרוץ ולפתוח פער של 10 שערים כבר בדקה ה40 למשחק.

20 דקות לסיום המשחק נכנס כבר לגארב'ז טיים ורוב הסגל של אשדוד קיבל דקות על המגרש.

בסיום אשדוד מביסה 29-20 ומתמקמת במקום השני והמכובד לשבוע הקרוב.

בשבוע הבא , משחק קצוות , לא רק במיקומי הטבלה אלא גם מבחינה גיאוגרפית, כאשר הדרומית ביותר והצפונית ביותר בליגה יפגשו למשחק שעל הנייר אמור להיות פשוט עבור האדומים מאשדוד אך ניסיון העבר מלמד שאין דבר כזה משחק פשוט בליגה המשוגעת הזו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*