יתרונות הפקת חשבוניות באינטרנט

יתרונות הפקת חשבוניות באינטרנט

כל בעל עסק חייב להפיק חשבונית מס ו/או קבלה, בהתאם לסוג העסק (עוסק פטור, עוסק מורשה וכדומה). בשיטה הוותיקה והישנה בעלי עסקים נאלצו להשתמש בפנקסי חשבוניות וקבלות מודפסים בבית דפוס, אך כיום רבים עוברים לשימוש במסמכים דיגיטליים בגלל היתרונות הרבים כגון חיסכון בעלויות, שמירה על סדר וארגון בניהול העסק, תדמית של עסק ירוק השומר על הסביבה, האפשרות לשלוח את החשבונית במייל בקליק מהיר, בלי לשמוע מלקוחות כי הדואר לא הגיע אליהם ועוד.

הפקת חשבוניות באינטרנט מתאימה גם לעסקים קטנים ובינוניים, זהו מענה מקצועי יעיל וחדשני המשרת נאמנה גם עוסקים פטורים. למעשה, זהו שירות להפקת מסמכים עסקיים ממוחשבים באמצעות תוכנה מאושרת על ידי רשויות המס בישראל, אך במקום לרכוש תוכנה ייעודית להנהלת חשבונות, משלמים תשלום חודשי מוזל ונהנים מפתרון מקצועי ומתקדם המבטיח יתרונות רבים לבעל העסק.

היתרונות העיקריים להקת חשבוניות וקבלות באינטרנט

אם גם לכם נמאס למלא חשבוניות וקבלות מפנקסים, ואם אתם סובלים מקלסרים עמוסים במסמכים מודפסים היוצרים חוסר סדר במשרד, כדאי לכם להכיר את היתרונות החשובים של תוכנה להפקת חשבוניות באינטרנט. היתרונות העיקריים הם:

  • חיסכון בעלויות – הפקת חשבוניות וקבלות באינטרנט חוסכת עבורכם עלויות רבות, אינכם צריכים להדפיס בבית דפוס פנקסי קבלות וחשבוניות ממותגים, ואין צורך להדפיס במשרד חשבוניות לכן אתם חוסכים גם בעלויות הציוד המשרדי כמו נייר, מעטפות, בולים ודיו למדפסת. כדאי לדעת כי עלות השירות נמוכה ואטרקטיבית, והעסק חוסך משאבים ומגדיל את רווחיו. כמו כן, אין צורך להעסיק כוח אדם להפקת חשבוניות בעסק, ולא מבזבזים זמן כדי להגיע לדואר, להמתין בתור ולשלוח מעטפות עם חשבוניות ללקוחות.
  • נוחות – הדפסת חשבוניות באינטרנט קלה וכל אחד יכול להפיק את המסמכים השונים בכוחות עצמו, באמצעות ממשק ידידותי ונוח למשתמש.
  • דיוק – הפקת חשבניות באינטרנט מבטיח דיוק ומונעת טעויות אנוש כמו מילוי לא נכון של סכום החשבונית, חישוב מטעה של המע"מ, מילוי שגוי של פרטי הלקוח ועוד.
  • זמינות – אפשר להפיק חשבוניות באינטרנט מכל מקום ומכשיר, באמצעות המחשב הנייח בבית או בעבודה, באמצעות הלפטופ ואפילו מהטלפון הנייד.
  • תדמית של עסק מתקדם – לקוחות המקבלים חשבוניות וקבלות במייל מתייחסים בכבוד לעסק ורואים בו כעסק מתקדם הניצב בחזית הטכנולוגיה, לכן זוכים למיתוג איכותי וטוב יותר.
  • שמירה על הסביבה – המודעות לחשיבות השמירה על הסביבה הולכת וגוברת עם השנים, לכן עסק המפיק חשבוניות באינטרנט ולא מדפיס אותן זוכה לתדמית של עסק ירוק השומר על הסביבה.
  • סדר וארגון – שירות להפקת חשבוניות באינטרנט מבטיח שמירה על סדר וארגון בעסק, השירות כולל גיבוי בענן ואין צורך לחששו מאיבוד מסמכים ואין צורך בארכיב במשרד ובקלסרים עמוסים בניירות.

ראוי לציין כי הדפסת חשבוניות לעוסק פטור באינטרנט מהווה את הפתרון החכם, היעיל, החסכוני והמשתלם ביותר. עוד ועוד בעלי עסקים קטנים ובינוניים עוברים לשירות החדשני והמתקדם, הם זוכים ליתרונות רבים ומשפרים גם את השירות ללקוחות וזוכים למיתוג טוב יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*